Goal up-date

Zoals jullie al konden lezen doet Carrie mee aan de 5km voor een goed doel,…….ik zoek sponsers, dus wie zich geroepen voelt, laat maar weten :-), per mail naar misssexandthecity@gmail.com dan kan ik jullie al de gegevens doorgeven, het geld gaat integraal naar de vereiniging voor patiënten met MS,….

En momenteel houd ik me aan mijn strak trainingsschema en zelfs meer,……..ik train op dinsdag, vrijdag en zondag ofwel op de loopband en momenteel doe ik daar aan intervaltraining,……

  • 1 min aan snelheid van 8 p/u
  • 1 min 8.5
  • 1min 9
  • 1 min 9.5
  • 1 min 10
  • 1 min 10.5
  • 1 min 11
  • 2 min 8

Dit wordt dan 5 x herhaald,……en gaat goed,…..als ik buiten ga lopen ( hangt af van de stemming en van Chattheo zijn trainingsschema) dan probeer ik 5 km in een zo’n snel mogelijke tijd af te werken, momenteel staat de teller op 31 min 06 sec ( als snelste tijd),…..ik vermoed dat ik hiermee op schema zit,…..maar of ik de wedstrijd ga uitlopen in 30min ik betwijfel het,……er zijn teveel andere factoren die gaan meespelen,…..maar we gaan er alles aan doen om het toch binnen die tijd te lopen,…….

En om sterker en sneller te worden is er ook krachttraining of eerder spierversterkende oefeningen nodig,…….ook daar ben ik momenteel consequent met bezig ( en het loont vind ik :-)),……

  • 10 push-ups
  • 50 sit-ups
  • 25 squats
  • 10 lunges ( per been)
  • 50 jumping jacks
  • 60 sec wall sit
  • 60 sec planking
  • 5 burpees ( moet naar 10 maar oh boy dit zijn heftige)
  • 30 sec side planking ( beide kanten)

Dit wordt 3 x herhaald en doe ik bijna elke avond, meestal wanneer thuis wordt gekeken door Chattheo die een onvoorwaardelijk fan is, Carrie vindt het vreselijk ( Sorry Bie en Tita) en vul ik deze tijd nuttig op,…..

Elke keer wanneer ik train steek ik 1 euro in een potje, als extra-ke voor de Ms-patiënten,…….maar het grootste plezier is,  dat ik weer train,…….en it feels so good,……

14 gedachtes over “Goal up-date

  1. Klinkt een beetje als een karate warming up dit 🙂 En burpees! Ja ik weet het die zijn killing! Zeker als je het een minuut lang moet doen 😉 Maar sweety ik vind dat je echt waanzinnig goed bezig bent, trots op jou 😀 En kun je me ff een privé berichtje doen? Wil wel meedoen aan zo een goed doel!

Geef een reactie

