100 Happy Days

U weet dat ik blogs verslind en goede beautyblogs waren eigenlijk de oorsprong waarom Carrie haar eerste stappen waagde in blogland,….ondertussen is de liefde wat bekoeld en lees ik liever de persoonlijke blogs,  maar af en toe ontdekken we nog pareltjes,….en dit pareltje ontdekte ik door eerst de madam achter het blog te leren kennen,…een madam met ballen en inhoud ondanks haar schattige uiterlijk :-).

Gisteren werd mijn aandacht getrokken door haar titel ” 100 Happy Days”,…en oh wat werd Carrie hier vrolijk van,…….met toestemming doe ik hier een copy-paste,……

 

Foto

Foto

Nu, de grootse vraag is natuurlijk waarom. Waarom zou je in godsnaam elke dag foto’s plaatsen. Here’s the reason.

Foto

Wel Carrie gaat de uitdaging aangaan, want we kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken 🙂 :-),…en ik voeg daad bij het woord en nam gisteren deze foto,….

DSCF4285 Mijn tafel werd opgetoverd tot werkplek, zodat ik thuis kon werken en mijn zieke zoon opvangen en ondanks het feit dat hij heel hoge koorts had en er enorm ziek uitzag, maakte mijn thuiswerken me gelukkig,….

 DSCF4286En ook voor vandaag heb ik al een foto van een happy moment, de nieuwe bijbel, nog steeds maak jij me elke dinsdag weer gelukkig!!!

Hopelijk kan ik nog mensen inspireren,….het vervolg van de foto’s kan u volgen via mijn twitteraccount @sexandthecityme

15 gedachtes over “100 Happy Days

  1. Thuiswerken komt de mens ten goede, zelfs al is het noodgedwongen. En wat me opvalt zijn details: de draad van de muis die met klitteband samengebonden blijft (ordelijke persoon) en volgens mij heb je je ringen links gelegd 🙂

  2. ik ben nu aan mijn 3de jaar foto van de dag bezig en het klopt dat je anders gaat kijken, je anders gaat focussen. Dit jaar doe ik ook mee aan #365daysoflittlehappiness en het zijn de kleine dingen die je leven idd rijker maken. Succes met je projectje. De eerste zijn de moeiljksten 😉

  3. Ik zie inderdaad deze challenge overal voorbij komen. Ik doe maar even niet mee 🙂 Al denk ik wel dat het goed is om je elke dag te beseffen wat je gelukkig maakt.

Geef een reactie

