Tattoo

Een tattoo is iets wat Carrie al een hele tijd wil,…….easy zou je denken, je stapt een shop binnen en kiest er een mooie uit en laat het plaatsen op de gewenste plek :-).  U weet ondertussen dat Carrie niks doet zonder nadenken,…..teveel nadenken om over het analyseren nog maar te zwijgen,……

Komt daarbij dat Carrie eerder het “klassieke type” is en nu hoor ik jullie bijna lachen,…..maar het is zo, ik vind een tattoo voor een vrouw op een zichtbare plek snel ordinair,….en doet vaak je look of uitstraling naar de knoppen 🙂 ( sorry voor degene die ik nu op de tenen trap),……

U voelt het al van ver aankomen,……de tattoo mag niet op een zichtbare plek, de tattoo is enkel ook voor mezelf, uiteraard zal ze wel zichtbaar zijn in lingerie, bikini en bij het sauna gebeuren, maar daar heb ik namelijk geen look :-).  Het liefst wil ik ze in mijn liesstreek of eventueel op mijn zijkant ( hangt af van de tattoo die gekozen wordt),….want dat het een tekst wordt of een tekening met een betekenis staat vast,……en dan is het enkel een kwestie van het internet en pinterest af te schuimen,…..en de knoop eindelijk door te hakken,…..

Momenteel zijn deze in de running,……..

Borstkanker tattoo Deze betekenis is duidelijk,…..speciaal voor mams,……

Love is foreverDeze voor de zoon,……mijn grootste liefde ooit!

Tattoo Omdat de tekst zo toepasselijk is bij Carrie ( alleen ballon moet mooier)

exhale-inhale Om alle negatieve zaken uit het verleden weg te blazen,…….

Uiteraard hoor ik graag jullie meningen en raadgevingen 🙂

 

27 gedachtes over “Tattoo

  1. De twee middelste zijn de mooiste, en ik vind de ballon ook niet mooi, je kan ook de vogeltjes nemen bij die tekst. op de voeten vind ik minder goed omdat je met de meeste schoenen de tattou dan maar half ziet en de rest zit verstopt. En voeten zijn ook heel pijnlijk om te laten tattoueren. Veel succes met je keuze! Vind ik leuk!

      1. Ah ok, dat is wat anders 😉 Mijn dochter heeft de sterfdatum van haar pa op haar pols laten tattoueren en ik vind dit eerlijk gezegd, heel jammer dat die daar staat. Telkens je iets moet overhandigen aan iemand zie je deze. Alles hangt idd af , waar je die plaatst;

  2. TJa, Carrie, je kent mijn gedacht hierover hé. Blijkbaar moet nu iedereen dat hebben, sommige staan er mee, andere niet. Sommige denken er goed over niet, en andere hebben het precies in een zatte bui gekozen. Sommige zijn gelukkig zuinig en andere maken van hun lichaam een mannekesblad/kleurboek.

    Maar allen vergeten dat die tattoos lelijk worden, flets van kleur, vaag ipv scherp, en dat eens mens zijn velleke meer gaat hangen ipv strak wordt.

    Waarschijnlijk vind je me nu een ouwe zeur, maar ik ben wie ik ben, en ik hoef geen tattoo om dat te benadrukken. En waarschijnlijk ben ik binnen tien jaar de enige zonder tattoo. Ik kijk er nu al naar uit om die unieke te zijn ;o)

    Maar om nu ff op jouwe keuze te komen: goed idee dat je ons laat kiezen, want wij moeten er ook zien. Ik wou dat iedereen dat deed: zijn omgeving laten kiezen. Het zou al een pak schillen.

    En oja, in de nek, gelaat, handen, en onderarmen en voeten vind ik sowieso marginaal.
    Heb ik je al verteld dat mijn ex er een heeft op haar voet, 1 van de 6.

  3. Ik heb er een dubbel gevoel bij: bij een vrouw vind ik het sensueel maar het moet quasi verborgen zijn (wat dus betekent dat ik het wsch niet zie 😦 ). Teveel, te groot en te zichtbaar maakt het marginaal. Maar wie ben ik om te oordelen wat mensen met hun lichaam willen doen.
    Persoonlijk zou ik het minimaal houden, bv. enkel de ballon, geen of weinig tekst.

  4. Ik heb helemaal niets met tattoos (dus de kans dat ‘en wat eten we morgen’ over -tig jaar de enige zonder tattoo is hiermee met 100% verkleind) maar als ik mag kiezen… Vind ik de vierde het mooist, op de voet gevolgd door nummer drie maar dan zonder ballon en met een vogeltje of zo..

  5. Ik ben niet zo voor tattoos. Maar respect voor zij die het wel willen. De eerste tattoo heeft wel iets, maar dan heel klein en heel fijn en op een onzichtbare plaats.(Ik ben niet zo voor lettertjes)Dit is mijn persoonlijke mening uiteraard. Maak je eigen keuze maar, dan is het altijd goed.

  6. ik vind die 3e in elk geval héééééééél toepasselijk, Carrie! Maar die tekst is zo lang zeg. Om die verborgen te houden zal je al een heel groot plekje moeten vinden
    Ik zou toch kiezen voor die eerste, is symbolisch, en je geeft er je eigen betekenis aan

  7. Welke vind je zelf de mooiste? Die moet je dan nemen … Persoonlijk zou ik er geen met tekst nemen en als je dat toch doet, let er dan goed op dat men geen schrijffouten maakt (zoals voetballer Jonathan Legear (?) met zijn fout gespelde Latijnse spreuk). En ik zou ook opletten met Chinese tekens of zo, tenzij je ze kan ontcijferen – het moest maar eens een belediging zijn.

  8. k denk dat je een tattoo best voor je laat tekenen. De meeste tattoeurs (hoe schrijf je dat zeg) die ik ken (alléé diegenen waarmee ik al te maken heb gehad) maken een unieke tekening met jouw instructies. Zelf heb ik er geen….

  9. Ik heb tekst op mijn lijf staan. Lekker kort en bondin. Op mijn linkse zij (de kant van het hart), net onder de lijn van mijn BH. Ziet lekker niemand buiten jij en je partner. Of wanneer je in je bikini rondloopt, maar dan zelfs minimaal omdat je arm hem meestal verbergt. Mss een leuk plekje voor jou? Als je wil, bezorg ik je een foto.

  10. Een goede raad: zoek ook goed uit bij wie je ze laat zetten. Vraag rond. Zorg dat je werk (op een lichaam) hebt gezien van de tattoo artist en neem ook daar je tijd voor. Ik ben voor mijn eerste gewoon de eerste de beste tattoo shop binnen gelopen. Resultaat: contouren zijn niet scherp en ik heb blekere vlekken in het zwart op sommige plaatsen.

  11. Ik vind die ballon echt schitterend, maar dat wist je al. Maar ook die laatste is echt wel heel erg mooi! Waarom deze 2? Omdat ik ze het meest tijdloos vind en ook het meest bij jou vind passen 🙂

  12. Ik deel je mening. Een tattoo lijkt mij ook erg gaaf, maar ik moet zeggen dat ik de meeste vrouwen die ik zie met een tattoo iets ordinairs vind hebben. Bij mannen vind ik het wel weer super gaaf staan.

    Al moet ik zeggen dat ik de tatoeage die Yolanthe heeft, zo’n zin over de zijkant van haar rug wel erg gaaf vind.

    Ik ga voor het laatste plaatje trouwens.

Geef een reactie

