Vuurwerk

Omdat door de omstandigheden de sex een beetje uit de city aan het verdwijnen was, vonden we het afgelopen zaterdag nog eens tijd om sexy lingerie aan te trekken, leuke jurk en high heels,…..want Big had een date geregeld op een privé-feestje, niet echt iets wat bovenaan de lijst staat van Carrie, om verschillende redenen maar vooral omdat je vaak het gevoel hebt dat je al met je broek op je enkels moet toekomen :-).

Bij de aankomst bleken we de eerste te zijn en wij waren zelfs al een half uur over het afgesproken uur,….en de gastheer en gastvrouw hadden weinig moeite gedaan om een gezellige sfeer te creëren,……maar we werden hartelijk ontvangen hoewel meneer niet onmiddellijk Carrie haar ding was, maar er was nog volk uitgenodigd en we namen de kat-uit-de boom kijken houding aan,……en al snel werd duidelijk dat er boven 2 kleine kindjes lagen te slapen en dat is voor Carrie al zo’n afknapper, stel je maar voor dat er 10 mensen in je living liggen te vrijen en er staat daar plots een ukkie van 4,…..sorry maar ik vind dat getuigen van weinig stijl,…….

De gasten druppelde binnen,……en de spijt groeide bij Carrie,…maar goed we namen deel aan het gesprek,…..tot de gastheer ons kwam vragen of we interesse hadden in een “pilleke”,…….we weigerden beleefd,…..en de blik die ik en Big wisselden sprak boekdelen,…..ik voelde direct dat ook hij zich niet comfortabel voelde in de situatie,……toen de gastheer de kat bij de staart opnam was voor Carrie de maat vol,……want ondertussen werd ook de living verbouwd met matrasjes, condooms en glijmiddel,……en ik heb nu al veel meegemaakt, maar er was tussen de koppels echt 0.0 sfeer, er werd niet geteased, niks verleid en dan moet je plots je kleren uitgooien en je op de matrasjes leggen, ik dacht het niet,……

Bijna tegelijk spraken Big en ik het codewoord uit ( is een afspraak die we hebben wanneer we in een situatie belanden die we niet fijn vinden,……en weet de andere partner dat het spel over is),…….Carrie liet de gastheer weten dat we wilden vertrekken en namen afscheid van de anderen,…….

In de auto hebben we het uitgegierd en ondanks dat het avondje op een sisser eindigden namen we het vuurwerk mee naar huis waar we ons eigen feestje bouwden,…….ook dit is swingen,……:-)

20 gedachtes over “Vuurwerk

  1. Duidelijk dat de sfeer erom heen niet helemaal ‘je van het’ was en dat lijkt me bijzonder belangrijk als je zoiets onderneemt. Gelukkig konden jullie daarna nog je eigen feestje vieren 😉

  2. Ik ben bklij dat het niet jou stijl is en je hebt de juiste maatregelen genomen ! Kinderen blijven kinderen , swingen of niet ! Hopelijk hebt ge genoten van elkaar later ! ben je boos op mij ?

  3. ik kan me best inbeelden dat het op zo’n avonden niet altijd even aangenaam verloopt. De omstandigheden van afgelopen zaterdag waren al helemaal “not done” vond ik. Kinderen in huis houden voor een swingparty…tsssss!
    Goed dat je achteraf dan toch nog een privéfeestje had, Carrie… 😉

    Groetjes!

  4. Ik denk dat het inderdaad verstandig is van er niet mee door te gaan als je je er niet goed bij voelt. (Als ik me bij dat “feestje” “In de Gloria”-toestanden voorstel, zit ik er dan ver langs? 🙂 )

  5. Elk zijn ding natuurlijk…maar ik zou me er toch niet in kunnen vinden om daar in een ander zijn living met wildvreemden op en onder, van bil te gaan…tja, zonder te oordelen hoor en…elk zijn hobby, uiteraard.
    ik hou van koken, lezen, reizen en lange fietstochten, trouwens, (hihiihhhi)

  6. Het zijn dit soort verhalen die het leven interessant houden, over 50 jaar zeggen jullie tegen elkaar “zeg weet je nog dat koppel met die orgie terwijl er boven kleine kinderen lagen te slapen” 🙂 🙂

Geef een reactie

