Wijverij

Mannen, dit wordt een blogje voor de vrouwen, dit is jullie kans weg te klikken of indien anti-rimpel produkten jullie interesseren dan is de boodschap blijven lezen,…….:-)

Af en toe wordt Carrie van haar sokken geblazen door de cosmetica industrie en dan is de nood hoog om dit te delen met blogland,……

We konden er niet meer om heen,……de tijd voor een deftig anti-rimpel produkt was aangebroken,  ik kon mijn rimpels niet meer camoufleren en werd het tijd voor deftig geschut,…….parfumerie creme’s kon ik al schrappen wegens te duur ( sorry 65 euro voor een potje creme vind ik echt teveel geld, zelfs 40 euro :-)), dan rest er nog het supermarkt gamma en deed Carrie wat research en keek eens extra naar de reclame,…..

En ik kwam tot de volgende aankopen,………

De L’oreal Magic Blur dagcreme revitalift-magic-blur

 

Dit belooft hij: Intens gehydrateerde huid.  Rimpels, poriën en imperfecties vervagen direct.  Antirimpel verouderings dagverzorging.  Dag na dag een zichtbaar jongere huid.

Dit zegt Carrie:  Liefde op het eerste gezicht bij het openen van de pot en de heerlijke geur en roze kleur te ontdekken,…….:-) ( over snel content zijn gesproken), maar de liefde werd nog intenser, want vanaf de creme op de huid komt versmelt hij en lijkt het of je een primer hebt gebruikt, maar dan een verzorgende,……je ziet er direct een stuk stralender uit en dat mag je echt letterlijk nemen ( ik word niet betaald voor deze reklame) en hij gomt inderdaad wel je kleine kraaienpooitjes uit, als hij nu ook nog voorkomt dat er rimpels bijkomen dan koop ik aandelen :-).

De Revitalift laser x3 nachtcreme images

Dit belooft hij:  Hij heeft een 3-voudige werking, het vermindert rimpels, verstevigt de huid en zorgt voor strakkere gezichtscontouren,………

Dit zegt Carrie:  Een voedende creme, die weer heerlijk ruikt ( ik pleit schuldig, ik vind dat belangrijk) en ik moet eerlijk bekennen, de rimpels rond mijn ogen zijn minder zichtbaar, ik sta ’s morgens minder verkreukeld op en mijn huid is zijdezacht, geen droge plekjes meer,…..ook hier niks dan lof over deze creme, mijn huid ziet er stukken beter uit sinds ik beide creme’s gebruik,…….

Mascara is nog zo’n ding waar je als vrouw niet zonder kan en hoewel ik enorm tevreden was van de Essence I love Extreme nam ik bij een hernieuwing ook de Essence Lash mania reloaded mascara csm_74928_08e4fc0335 mee ( god mag weten wie deze namen verzint),…….uiteraad kon Carrie niet wachten om hem te testen, langere en vollere wimpers, ook Carrie droomt ervan :-),…….en omdat we dat niet van nature gekregen hebben moeten we ons behelpen met hulpstukken ( leest dit nu niet fout?),……..en geloof me, dit is een TOPPER van formaat,…….hij verlengt ( bijna tot valse wimpers) geeft volume, maar separeert ook heel mooi, je creëert dus een waaier van wimpers die opvallen, zelfs die van Carrie :-).  En ik geloof nooit dat ik meer dan 5 euro voor dit wondermiddel heb betaald.

U hoeft me niet te geloven, maar dit zijn 3 toppers,…..want we zijn het waard 🙂

 

 

26 gedachtes over “Wijverij

  1. Zal dringend eens moeten investeren! Veel plezier met je nieuwe wondermiddeltjes! En fijn dat ze zo lekker ruiken, want eraan ruiken is ook het eerste wat ik doe! Je hebt cremes die echt stinken, en dan ruik je dat precies heel de dag! Enjoy!

  2. Hoe vind je de primer van Catrice? Ik heb ‘m laatst ontdekt en ik vind ‘m geweldig! (Niet die in een potje maar de tube). Deze zal ik in elk geval ook onthouden!

  3. Het valt mij altijd op, als het doelpubliek “vrouwen” zijn, dan is het keuze maal 10 en de prijs vaak ook :-)) En dan vraag ik me af of al die produkten eigenlijk niet hetzelfde resultaat geven…

      1. Ok. Dan moet je de ene helft van je gezicht behandelen met produkten voor jou en de andere helft met produkten voor Big. Benieuwd naar het resultaat 🙂

  4. Niettegenstaande een vrouwenblogje toch interessant. Maar wat me nog het meest interesseert is wat je vindt dat mannen moeten doen.. Crèmekes, geuren, en zo ja, welke dan. Want ook wij krijgen rimpels niettegenstaande ze tegen mij dan zeggen dat mannen sexier worden met het verouderen. 😉

    1. Natuurlijk moeten jullie smeren, creme’s van l’oreal voor mannen zijn goed en die van nivea ook,….het is wat zoeken wat goed is voor je huid, maar dat voel je vaak onmiddellijk,..en een lekker geurtje is een must-have ik blijf black polo van Ralph Lauren het meest sexy geurtje van de wereld vinden 🙂

  5. ‘k kwam zojuist van bij Jef (Colruyt) en bedacht dat ik nog een dagcrème nodig had (stond niet op mijn boodschappenlijstje). Was van plan om jouw advies te volgen, maar het is alweer twee maanden geleden dat ik dit las. En welke was het ook alweer? Ik meende me te herinneren dat het van L’Oréal was… In ieder geval toevallig zijn de dagcrèmes van L’Oréal deze week in promotie: 20% korting bij de aanschaf van twee potjes. En guess what… Ik heb de juiste gekocht :-). In tweevoud dus… Vanaf nu leid ik een rimpelloos leven 🙂

Geef een reactie

