Weekend

Ik beken, ik verwaarloos jullie een beetje,…….Carrie moet dringend bijlezen en weer schrijven, want in mijn hoofd zitten mega veel postjes klaar ( ik schrijf het nu ook al op, omdat ik het gewoon vergeet),……

Het is gewoon een gebrek aan tijd, het is drukker dan ooit in het Paradijs en de to-do list wordt steeds langer, aangezien NY Carrie een handige tool blijkt te vinden,…..maar ik ben de lijstjes en overzichtjes zo beu,…..omdat hier te weinig geamatiseerd is,……..gisteren was er dan ook een audit, maar Carrie inlichten neen, dat is niet nodig, nochtans ben ik op dat gebied de spilfiguur waar men de informatie moet komen halen :-),…….het was dus gisteren meer dan een vermoeiend dagje en is de pc zelfs niet meer opgeweest gisterenavond,…….

Nochtans startte mijn weekend goed, Carrie had vrijdag een dagje vrijaf genomen om alleen maar aan mezelf te denken,…..ik trok richting Rotterdam voor mijn date met Jocye, ik had gekozen voor de optie trein en dat is altijd een beetje reizen hΓ©,……samen met mijn ontbijt en de nodige leesvoer van hoogstaand niveau, u begrijpt dat wel :-). Β De timing kon niet beter want ik was nog maar net gearriveerd en daar kwam ze al aangewandeld in de meest vrolijke kleuren die je je kan voorstellen, Carrie in haar sobere kleuren kreeg er zelf verlichting mee :-),…..na een lekkere kop koffie tijd om de winkels onveilig te maken,…..en deze keer kon ik wel geld uitgeven,…..:-) aan een zwart eenvoudig truitje en een uitbundig gekleurd truitje op aanraden van Miss Jocye,……en ik draag het nu al 2 dagen, dus het wordt een succesnummer ik voel het :-),……er werd gelachen, ernstig gepraat, wijsheden verteld Β en het was vooral eindeloos gezellig,….en ik stapte met een grote glimlach weer de trein op en stikkapot viel ik na het avondeten wat Big met veel zorg bereid had in de zetel,……genietend van mijn mannen om me heen,…….

Op zaterdag mocht Carrie met de bonuszoon naar het basket, aangezien Big een begrafenis had,……en ik en de bonuszoon hadden zo’n boeiend gesprek dat Carrie er zelfs in sloeg om fout te rijden ondanks de aanwezige GPS πŸ™‚ ( meer hier later over),…….na het basket onmiddellijk naar huis want de routineboodschappen stonden nog op de planning net als de taart voor zondag maken,…….en ’s avonds was er nog een leuke twittermeeting gepland,……dus het werd druk, druk, drukker,…..en om half zes stond Carrie nog taart te bakken terwijl ze ten laatste om 18u15 weg moest zijn, weliswaar als vamp niet als huisvrouw,……maar het lukte wonderwel en ik had een aangename avond,….

Zondag moest ik vroeg uit bed, want om 8u45 werden we op het voetbal verwacht, gelukkig scheen de zon al ’s morgens vroeg en ging Carrie haar km’s lopen voor de wedstrijd,…en kreeg ik op de koop toe een leuke voetbalwedstrijd, met flitsende momenten van Chattheo,…..:-), eenmaal thuis de boel aan kant brengen, tafel in orde maken, want het verjaardagsfeestje van de bonuszoon en papa was ook op zondag gepland,…..en dat werd uiteindelijk een hele gezellige middag, ondanks het grote gemis,…..want dit was verjaardag 1 zonder mams,…..en het was raar en toch gingen we er allemaal heel natuurlijk mee om,…….en was ze in ons hart aanwezig,…..

U begrijpt lieve lezer dat Carrie zondagavond stikkapot in bed kroop,…..na een fijn maar veel te druk weekend,…en had ik de hoop dat het in het Paradijs rustigere tijden zouden zijn, maar helaas pindakaas,……dus ik kom lezen, maar geef me nog even πŸ™‚

 

9 gedachtes over “Weekend

  1. Leuk dat je je ook eens aan kleurtjes gewaagd hebt. Zo kan je al een beetje wennen, indien ik eens naar Antwerpen afzak! Wil ik eindelijk driingend eens doen, een lunchdate met jou, want het is al zoo lang geleden! Trouwens het restaurantje waar we eens samen zijn geweest, bestaat niet meer; Had nog steeds het kaartje in mijn portefeuille die ik wou opkuisen. De eigenaars zijn blijkbaar verhuisd naar Zuid-frankrijk.

  2. Je ziet kleuren worden altijd gewaardeerd Carrie, mensen worden vaak vrolijk van zoveel kleur haha. En dat shirtje is idd een topper staat geweldig! Blij dat je het zo gezellig vond, deel die mening volledig maar dat wist je al πŸ˜‰

    Nu maar hopen op kalmere tijden zodat je het verhaal over de navigatie kan delen, laten we zeggen dat het me interesseert πŸ˜‰

  3. Is het weekend niet “uitgevonden” om mensen de kans te geven bij te komen na een drukke werkweek? πŸ™‚ Maar ja, je hebt fysieke rust en mentale rust en zolang je weekend je nog mentale rust geeft …

  4. Denk jij een beetje om jezelf, lieve Carrie? Loop/ren/vlieg jezelf niet voorbij. Probeer toch je rustmomentjes voor jezelf te pakken, desnoods in te plannen. Je hebt ze nodig. Dat bloggen komt wel weer. Liefs.

  5. ben benieuwd naar dat kleurrijke truitje… πŸ™‚
    Een volgepropt, maar mooi weekend, zo hoort het, en neem je tijd he, die blogs gaan niet lopen πŸ˜‰

Geef een reactie

