Gewonnen

Toen gisterenavond Big de post nog uit de brievenbus haalde zat er een kaartje bij voor Carrie,…….mijn hart maakte al een sprongetje ( ja zo snel ben ik gelukkig :-)),…….maar toen ik las van wie het kaartje was en de reden van het kaartje maakte ik spontaan een dans door de living,…….Big wierp me nogal een bezorgde blik toe, maar ik riep enkel, ik heb gewonnen, ja ik heb gewonnen ( lees: ik win NOOIT wat),……

En wat heeft Carrie nu gewonnen,……..een postkaart van Titatastisch, die een postkaartproject op poten heeft gezet,……en uitdagingen gaat Carrie niet uit de weg en al zeker niet leuke projectjes en dit valt er absoluut onder,……

Rond valentijn werd uiteraard de feestdag van de geliefden in het project betrokken,….het was de bedoeling om Tita op een orginele manier te verrassen met orgineel/grappige/liefste manier om valentijn door te brengen,…

Het is al lang geen goed bewaard geheim meer dat Carrie een hele sterke ontwikkelde romantische kant heeft,….dus we trokken de registers open en zou Tita bestoken met opdrachtjes, die dan haar zouden vertellen wat ze moet aantrekken, welke weg ze moet nemen, wat ze moet bijhebben,……alles zou leiden naar een gezellig restaurantje en daarna pikken we een dansvoorstelling mee of een concertje ( Tita is een muziekliefhebster),…….en ondanks haar niet-romantische aard was ze gecharmeerd 🙂 en kreeg ik zelfs 2 dikke complimenten op mijn kaartje,….waarvoor een dikke dank u!!!!

Dus er prijkt in mijn agenda weer een echt Titatastisch kaartje en daar wordt Carrie nu eens echt gelukkig van,….net zoals heel de week al een aaneenschakeling was van leuke momenten met geweldige mensen,……en dat zal morgen en zaterdag en zelfs zondag nog worden verdergezet,…….happy Carrie 🙂

10 gedachtes over “Gewonnen

Geef een reactie

