Goals

Op het voetbal wordt er het initiatief genomen om de 10 miles om te toveren tot een goed doel,……”the boys” gaan gesponserd de 5km lopen, de opbrengst gaat naar de MS-patiënten, ze worden zelfs de peters van deze actie :-).  Men roept de mama’s op om de 5 km mee te lopen en de papa’s de 10 miles,…….:-)

Carrie heeft altijd gezegd na de competitiesport om nooit meer deel te nemen aan een wedstrijd,….maar dit projectje wil ik wel meedoen,……samen met de andere mama’s,…..:-).   Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en als Carrie iets doet wil ze het goed doen,…..:-) en aangezien ik de laatste maanden weinig gesport heb moet er weer overgegaan worden tot actie,……vanmorgen naar de fitnesszaal maar eens eerst getest of ik überhaupt nog 5 km kon lopen,……gelukkig bleek dat geen probleem te zijn,……alleen de tijd kan beter 🙂 :-), ja eens het competitiebeestje is wakker geschoten is er geen weg meer terug en het geeft me een doel om gaan te sporten, dat strakker lijf me minder cellulite gaan we er gewoon bijnemen :-).

De doelstelling is om 3 keer per week te gaan lopen op de loopband aan een startsnelheid van 9 km/uur,……en dit moet opgedreven worden tot 10 km/uur zodat Carrie de 5 km kan afwerken in 30 min,…….vanmorgen liep ik de 5km in 35min15,…….ja er moet dus meer dan 5 min van mijn tijd af,…..en ik vrees dat ik intervaltraining ga moeten inplannen om dit doel te halen, maar we zijn er helemaal klaar voor,……:-).  Volgende training is voor zondag en dan kan ik heel de week ongelimiteerd gaan trainen aangezien Chattheo op schaatskamp vertrekt maandagochtend,…..

Ik kijk er naar uit,…….naar de uitdaging en naar de vakantie 🙂 🙂

20 gedachtes over “Goals

  1. haha, ik zou bijna zeggen “typisch iets voor u om het steeds beter te willen doen”, maar ik ken je eigenlijk niet voldoende om “typisch” te gebruiken. Mss moet ik zeggen “het lijkt me wel iets voor u om er een echte wedstrijd van te maken” 🙂 veel succes. Ik loop ongeveer 5,5km in 40 minuten en ik train ongeveer 3 keer per week, dus dat lijkt me wel haalbaar,

      1. Ik bewonder je moed, ik vind er niks aan. Lopen, echt niet voor mij…
        De lopers hier ten huize zijn wel aan het trainen voor “Dwars door Brugge”, en maakten hun trainingsschema met “Runkeeper”, een gratis app.
        Succes!

      2. Ik heb het indertijd opgebouwd met Start To Run. Nu kan ik gewoon schoenen aan en km’s lopen, ook met runkeeper of runtastic

Geef een reactie

