Sweet Valentijn

14 februari,……dag van de verliefden, van de liefde,……meer is er niet nodig om de romanticus in Carrie wakker te schudden, elk jaar organiseer ik wel iets,……om er samen met Big een leuke avond van te maken,…..en de nuchterheid in Carrie weet wel dat het commerce is en opgeklopt, maar elke gelegenheid is goed om extra aandacht aan je lief te geven,…….

Dit jaar stond Carrie haar hoofd niet echt naar organiseren van iets romantisch,……en Big, die elk jaar zonder cadeautje voor me stond,…….heeft vriend en vijand verrast 🙂 en ook Carrie, letterlijk en figuurlijk van haar sokken geblazen,….nu wat Big betreft is er weinig nodig om me omver te blazen en sinds de ziekte van mama is het enkel het gevoel nog maar sterker geworden, want hij was mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat die me hartverscheurend liet huilen en me troostte, Chattheo tijdens de uitvaart opving terwijl tranen over zijn gezicht rolde omdat zijn bonuszoon ontzettend veel verdriet had,…..want ze was zijn snoep moeke en als we eerlijk zijn het was haar halfgod,…..struisvogeleieren waren niet groot genoeg 🙂 :-).

Maar Big dus,…..14 dagen geleden liet ik vallen dat mijn fiets moest hersteld worden, remmen werkten niet meer optimaal, banden waren aan vervanging toe, hij vertrok met mijn fiets naar de fietsenmaker en kwam met een nieuwe terug :-), omdat en ik citeer ” enkel het beste goed is voor zijn lief”.  SMELT SMELT

En het werd nog beter na het bekijken van de reklame voor het de nieuwe tentoonstelling van het ballet van Vlaaderen, bestelde hij onmiddellijk kaarten, omdat hij weet dat ik dit altijd al wilde doen, wij gaan dus kijken naar Romeo en Julia, kan het romantischer???  Ik dacht het niet,……..

Maar het verhaal is nog niet ten einde,……woensdag kwam hij thuis met witte rozen ( Carrie’s favoriete bloemen) en met een orchidee ( Carrie’s favoriete plant),……en vanmorgen kreeg ik een liefdesverklaring om 6u ”s morgens,……

Ja, hij heeft de 7 vorigen volledig goed gemaakt,……..ik ben een gelukkige vrouw, want ik weet nu dat hij overneemt wanneer ik de moed of de kracht niet vind,……en dat is het mooiste gegeven dat ik ooit kon krijgen,……..

 

22 gedachtes over “Sweet Valentijn

  1. Geniet ervan meid!
    Hier wordt niks gedaan. Wij negeren het zelf speciaal. Er zijn al genoeg geniet momentjes voor ons twee zo door het jaar.
    Maar ik vind het super dat jij in deze moeilijke tijd zo een specialleke van Big krijgt.

  2. Er is een tijd van verdriet en gemis maar ook een tijd van diepe liefde. Geniet van jullie opera, sorry ballet en maak er een passioneel weekend van. Jullie verdienen het.

  3. Da’s een mooi blogje. Er zijn dus mannen die weten hoe het hoort 😉

    Zo heel af en toe heb ik zelf ook wel eens zo’n ingeving, maar dan niet speciaal op Valentijnsdag, zo eigenwijs ben ik dan ook wel weer, maar ach een mens kan ook wel eens van zijn principes afwijken en zelfs op 14 februari iets leuks doen, moet toegeven dat ik dat ook wel eens gedaan heb geloof ik. Jouw valentijnsdag is er één om in te lijsten in ieder geval en die van Big ook uiteraard!

    Het is jullie gegund.

  4. In moeilijke tijden wordt de liefde dikwijls op proef gesteld. Kom je er samen goed doorheen geeft dat achteraf inderdaad de geruststelling dat je op elkaar kan rekenen, ook in tijden van crisis. Fijn dat Big je door het geven van de fiets, de tickets en de bloemen dat nog eens extra heeft willen laten doen voelen.

Geef een reactie

