BEDANKT

Langs deze weg wil Carrie de lezers, de volgers de sporadische lezer ENORM bedanken voor de steun van de afgelopen weken,…en zeker na het overlijden van mama,…het was als een warm deken,…..en het deed me heel veel!!

Dank u lezer!!

Carrie

 

 

 

5 gedachtes over “BEDANKT

  1. Gisteren was het drie jaar dat mijn mama’tje doodging…ik zette een postje op mijn blog en kreeg ook dat warme gevoel, Carrie…
    Schrijf erover , zo vaak je maar wilt…het is een manier om het te verwerken, denk ik.

    Dikke kus
    Katrien xxx

Geef een reactie

