Afscheid nemen bestaat niet,…

Ondanks de weg die mama gekozen had om toch te strijden,……heeft mama vanmiddag de strijd verloren,…..zo snel gaat het tussen leven en dood,…..Carrie is momenteel overmand door verdriet,……het is een misselijkmakende verlammende pijn,…en het liefst van al wil ik slapen en de pijn vergeten,……

Maar de wereld draait door ondanks het feit dat ik mijn mama nooit meer zal zien,…..nooit meer de kans krijg op een gesprek, op een betere band,……me nooit meer kan druk maken in haar, dat een stukje van Carrie verdwijnt,……

Ze is pas gestorven als iedereen er was, net of ze had gewacht op ons, jammer genoeg kon ze niet meer praten,……en hebben we samen gekozen om haar te laten inslapen en heb ik toch mijn moment met haar alleen gehad,…….zodat ik haar toch nog kon zeggen dat het goed was, dat Carrie er vrede met had,……en dat ze ook al moet zijn mijn hand lossen, me toch van de plek waar ze zich nu bevindt me in het oog houdt,…..

Het spijt me mama, het spijt me dat we niet de kans kregen om meer uit het leven te halen, het spijt me de manier waarop alles is gelopen, geniet van de rust, want ik weet dat de laatste maand de hel moet zijn geweest,……

Ik heb me aan mijn belofte gehouden, wil jij jouw belofte houden aub,……

Ik ga je missen,………en ik hoop dat je gelukkig bent op de plek waar we allemaal naartoe gaan en die wij het onbekende noemen,…

57 gedachtes over “Afscheid nemen bestaat niet,…

Geef een reactie

