Doen draaien

Carrie, maar vooral Big heeft afgelopen zaterdag de economie stevig laten draaien,…….en het geld laten rollen,……ik had geen cadeau gevraagd aan Big voor kerst, want ik had het plan om mijn lingerie die aan vervanging toe was, te vervangen,……ja, zoiets verslijt dus ook,……:-) en Carrie is een luxemadam die graag lingerie draagt van degelijke merken, je voelt dat gewoon, dat zit veel beter en als er een ding is waar Carrie een hekel aan heeft dan is het slechtzittende lingerie en voor de mannen die me niet geloven en speciaal voor Dave, ik heb dus geen witte lingerie gekocht ( maar dat kan u onderaan zien),…..

Eens in de Inno kon het kiezen en passen beginnen en er was veel keuze,……het passen verliep moeizamer, de ene maat moest kleiner, de andere groter,……niet elk model past voor Carrie, ja ze heeft ook haar kleine foutjes :-),…maar Big loopt in en uit de paskamer om andere maten aan te brengen en soms nieuwe modellen,…..-:),…..op den duur zat ik daar met 6 setjes, waar een keuze uit gemaakt moest worden,…..want dan komt de gierige kant van Carrie naar boven, maar Big wilde van geen wijken weten,…….we zijn er met 5 buitengestapt en een knalroze sportbh,….we kunnen er weer even tegen :-).

Toen onze huishoudens samenvloeiden, belandden ook de badhanddoeken naast elkaar,…..wat een mooie kakafonie veroorzaakten,…..en nu we 6 jaar verder zijn was ook het beste af van deze samensmelting, aangezien de handdoeken van Carrie toch 15 jaar zijn meegegaan is het normaal dat deze vervangen zouden worden,…..maar ook hier wilden we kwaliteit en daar betaal je een prijs voor,….we wilden ook een Belgisch merk ( aangezien we daar allebei tevreden van zijn),…..maar zaterdag waren de goden ons gunstig gezind,…..op het merk Santens was 50% korting en we hadden nog meer geluk,…want ook de kleuren die we graag wilden waren beschikbaar,…..en we beten door,……..dit was een unieke kans!!!  Toen ik ze na een wasbeurt in de kast legde voelde ik me de koniging te rijk,…..allemaal dezelfde handdoeken in mooie kleuren,…….en als Carrie geld uitgeeft dan mag het plots rollen en kocht ik een dure zeepdispenser waar ik al een tijdje van loop te kwijlen zodat het lelijke gedrocht ook van onze wastafel is ( alles voor het welzijn in het hoofdje :-)),….

Maar het hield nog niet op,…….aangezien we ten huize sex and the city maar 1 koffer hebben en wanneer we met de kids op vakantie trekken “lenen” we altijd de koffer van mijn ouders,……..we vonden nooit echt wat we zochten omdat men daar ook gigantische prijzen voor durven vragen,……maar ook hier was het net of de koffer stond op ons te wachten aan de helft van de prijs,……ja we investeerden fors in “ons huishouden”,…..en dan zijn we net 2 kids die gigantisch aan het genieten zijn omdat we de mogelijkheid hebben om het geld eraan te besteden,…..

Dit feestje werd afgesloten met een heerlijke pizzahut en, bezoekje aan mama en overheerlijke  saunabeurt,…….zaterdag was een topdag!!!  Genoten, wat zeg ik u, ONGELOOFLIJK genoten!!

Onze aankopen,………..

soldenaankopen 010 soldenaankopen 013 soldenaankopen 014 soldenaankpen koffers

 

 

27 gedachtes over “Doen draaien

  1. Tja, iemand moet al die dingen kopen he en vermits ik amper iets koop … Maar handdoeken, verslijten die dan zo vlug? Sommige van mijn handdoeken zijn volgens mij al 20 jaar oud (van thuis “geërfd”) en ja, ik was mij geregeld. Ik heb het trouwens altijd raar gevonden dat mensen een bepaalde handdoek niet wilde omdat het niet bij hun interieur paste. Dat ligt overduidelijk aan mij 🙂

      1. Een handdoek is fijn als ie nog nieuw en dik is, maar washandjes gebruik ik liever als ze bijna tot op de draad versleten zijn.

  2. Ik droom er ook al lang van , om heel de inhoud van mijn badkamerkast eens buiten te zwieren! Ik zou ook gaan voor ieder zijn kleur! Maar daar kruipt een heel budget in, dat we elke maand te kort komen. En zo komt het er niet van!

  3. nu zien die handdoeken er tenminste assorti uit!
    Vrouwlief hier gaat ook altijd voor kwaliteit wat lingerie betreft. Het is een groot verschil met wat in sommige warenhuizen verkocht wordt.

  4. Mooie lingerie, nu nog foto’s met Carrie in en uit de lingerie! 😉 nee, ff serieus, af en toe moet je jezelf eens goed verwennen! En btw ook blij dat jullie de economie laten draaien 😛

  5. Haha, en of dat je de economie hebt laten draaien. De lingerie en de koffers: helemaal mee… de handdoeken: niet helemaal mee… al zou ik graag een paar grotere exemplaren hebben. Maar naar het merk ervan kijk ik niet. Ik dacht dat de zachtheid ervan vooral aan de wasverzachter/droogkast lag. Wij zitten zonder droogkast, de handdoeken drogen dus aan het rekje en je voelt wel dat ze ruwer zijn. Afdrogen wordt een soort van extra scrubbeurt 😉

  6. OMG, al die kleuren en speciale stofkes! Precies gelijk ‘uit de boekskes’ 😉
    Jammer dat ik bij mijn ex’n (waar ik hun ondergoed van ‘mogen’ zien heb) hier enkel van kon dromen he.

  7. Heeeeerlijk, dat shoppen!!! Als mijn handdoeken, over een jaar of 10 dus, versleten zijn, ga ik ook met 2 kleuren werken, voor ieder eentje, veel overzichtelijker!

Geef een reactie

