Kerstvakantie

En de eerste werkdag van 2014 is weer een feit,….en eerlijkheid gebied me om te zeggen, dat het “dik tegen mijn goesting” was dat ik vanmorgen moest vertrekken naar het Paradijs,…..om nog maar te zwijgen over de hatelijke wekker die me weer elke dag zal wekken en me doet herinneren aan het gegeven dat we moeten opstaan om gaan te werken en dat de eerste gedachten weer de verschillende taakjes zal zijn die we eerst nog moeten afwerken voor we überhaupt gaan werken,…….maar het Paradijs biedt me nog steeds meer voordelen dan nadelen en het heeft Carrie weer mogelijk gemaakt om weer zonder zorgen cadeaus te kopen en toch te genieten,….

Door de plotse opname van mama, was het druk,…..maar toch heeft Carrie bewust rustpunten ingebouwd,….ben ook 4 keer gaan sporten wat weer deugd deed,…..en hoop ik morgen na het Paradijs weer door te kunnen rijden naar de fitness,…….

Op kerstdag trokken Big en Carrie naar zee,…….nadat we eerst iedereen voorzien van eten hadden en op bezoek waren geweest en eerlijk, het was mama haar beste dag tot hier toe.  Nadien reden we naar zee waar we uitwaaiden, weer konden bijpraten en gewoon gezellig samenzijn,…….

2de kerstdag was de familie van Big aan de beurt,……en thank god want er was veel drank 🙂 ;-).

Vrijdag was het tijd om thuis wat op orde te krijgen en de strijk weg te werken,….zodat we ’s middags naar de cinema konden met onze kids,…..The hunger games,…..en het was leuk om als gezin weer eens te genieten,…..

Zaterdag was er dan het kleine kerstfeestje van de Bradshaws,……..en Carrie kreeg een doos vol produkten van Rituals,…..en een lippenbalsem en handcreme van Occitane en de meest mooie theelichtjes ooit!!!  Happy woman dus,……..behalve het tegenvallen van de handtas die ik bestelde bij Zalando,….ze sloeg lelijk tegen en is weer onderweg naar de magazijnen van Zalando,……..:-).

Zondag,……schaatsen met de kids,…….en we kunnen zeggen, ze schaatsen beter als Carrie ondertussen met de nodige kunstjes inclusief,……..maar zo zalig om ze bezig te zien,……….dit festijn werd afgerond met heerlijke pannenkoeken die me voor het eerst een vakantiegevoel gaven,……

Maandag was de topdag van de vakantie,………de kids weer naar de andere ouders 🙂 en wij vertrokken richting Knokke met Miranda, haar lief,…….om daar samen met andere vrienden die daar een appartement bezitten te gaan wandelen en uit eten te gaan,…….en oh my god, wat was dat heerlijk,……..achteraf bleek dan dat het restaurant ( Cuines,33) een ster heeft ontvangen en terecht,……..als u ooit zich in Knokke bevindt ga daar eten!!  Neem het lunchmenu dat uitermate betaalbaar is en zo geweldig lekker van smaak en uitzicht, kleine kunstwerkjes zijn en het en smaakbommen,……..ook het interieur is mooi om in te vertoeven,………en het gezelschap deed mijn zorgen even verdwijnen,……dit was puur genieten,…….

Dinsdag, hele drukke dag, met de broodnodige boodschappen, was-plas en over-en-weer-gerij om iedereen van het nodige te voorzien,….dat Carrie niet echt zin had om echt te feesten,…..maar Big deed me zin krijgen en we vertrokken toch richting het feestje,……waar Carrie zich goed amuseerde en we zette 2014 heel pasioneel in, met ons 2 🙂 :-).

En gisteren was dan de dag van de verplichtingen, oh wat was Carrie blij dat we rond half zeven in jogging in de zetel kon ploffen,…….en haar vakantie af te sluiten met het bijlezen van wat blogs,…….

En nu proberen we rustig op te starten,……en alles weg te spoelen met heel veel water 🙂 🙂

 

16 gedachtes over “Kerstvakantie

  1. Hey Fijn dat er “ondanks,” zo veel leuke momenten werden ingebouwd! En gaan eten in Cuines 33, waow, ik wou dat ik erbij was! Ik heb daar onlangs een recencie van gelezen op een culinaire blog, en het ziet er fantastisch uit! En, ja het paradijs dat is nu eenmaal het noodzakelijk kwaad waar je voorlopig niet zonder kan.

  2. Klinkt ondanks de situatie dat je toch een hele fijne vakantie gehad hebt en daar ben ik blij om! Ik zal het restaurant onthouden, Jer en ik zijn grote liefhebbers van dit soort restaurants, heerlijk culinair eten 😀

  3. Carrie, ik ben jaloers op jouw energie. Goed dat je tijdens de vakantie niet alleen voor anderen klaar hebt gestaan maar ook aan jezelf hebt gedacht. Houd dat vol in 2014!

  4. die dagen volgen elkaar veel te snel op hé, Carrie
    We krijgen amper de tijd om te bekomen…
    Maar goed dat je toch even intiem kon genieten met Big, zal beslist deugd gedaan hebben… 😉

    Groetjes!

  5. Goed dat je die rust- en genietmomenten met twee inbouwt.. Ik kan zo’n jaareinde of begin alleen maar aanbevelen 😉 En water is ook hier het enige wat nog gedronken wordt vanaf 2 januari 😉 (tot dit weekend dan toch)

  6. Ik hang nu in de zetel, het laatste feestje zit er niet meer in voor mij. Strike, uitgeteld. Maar het was wel een heerlijke vakantie hier.
    Fijn dat jij ook kon genieten, ondanks alle zorgen.

  7. Ik ben de tweede januari ook al gaan werken. Gelukkig was het super rustig op het werk, nog veel mensen met verlof, zodat ik op het gemak mijn bureau en mailbox kon opruimen en klaarstomen voor het nieuwe jaar.

Geef een reactie

