2013

Het verglijden van de tijd, schrijven we straks echt 2014?   Natuurlijk is het niet fijn dat het lijkt of iemand zachte potloodstreepjes naast je ogen heeft getekend ( over hangende oogleden nog gezwegen) en dat lijntje van je mondhoek naar beneden, waneer is dat er gekomen?  Maar Carrie is momenteel al zover dat ouder worden ook zijn voordelen heeft,……een van de dingen die 2013 me gebracht heeft en hier leest u wat het nog bracht,……..

  • De eerste examens van Chattheo sloegen tegen, maar we gaven niet op.  Het eerste secundair was een vreselijk schooljaar met heel veel zorgen en stress voor Carrie.  Maar Carrie kreeg haar goesting ( nogal vaak :-)) en Chattheo werd getest, veel getest in 2013.  We kunnen nu zijn “problematiek” beter kanaliseren,…..
  • Carrie knipte haar haar kort en laat het nu weer groeien ( ik wil mijn dot terug)
  • Big en Carrie gingen “wettelijk samenwonen” op valentijn,……..kan het romantischer :-).
  • Het keerpunt in Chattheo’s pubergedrag kwam er door de psychologe, ik kan haar niet dankbaar genoeg zijn,…..
  • Samantha verliet het paradijs,….en ik mis haar nog steeds,….en zeker nu, want ze heeft haar mama ook aan kanker verloren, ze was mijn klankbord,……
  • Ondanks alles was het een geweldige zomer, met als hoogtepunt onze vakantie in Turkije,…..
  • Ik denk dat ik het nu mag aankondigen Carrie stopte samen met Big op  1 september met roken en nog steeds rookvrij!!!
  • Chattheo startte in september in het technisch onderwijs,…….en al snel doken de eerste slechte tekenen weer op,….maar dankzij “rilatine”, psychologe en Carrie viel alles gelukkig heel snel in de plooi,…..en kan ik met hand op het hart zeggen, ik heb een ander kind,…..en nu hij het tijdens de vakantie niet neemt wordt het nog maar eens duidelijk dat hij het nodig heeft,…
  • Carrie schakelde van blogpost over naar wordpress,……en eerlijk, het leverde me veel lezers op, mensen die Carrie niet kennen en vice versa, maar het blijft mijn middel om mijn gevoelens de kanaliseren en zeker juist te plaatsen met hulp van jullie reacties ( die ik ENORM waardeer),……THANKS lezers!!!!!
  • Carrie werd 40 in 2013 een mijlpaal op alle gebied.
  • Carrie en Big trokken naar NY,………..en wow, dit was een FANTASTISCHE belevenis en ik ben enorm dankbaar dat we die reis hebben kunnen maken,…..
  • Carrie deed mee aan een Twittermeeting,…..en ontmoette weer allemaal “topwijven”,….echt “topwijven”.
  • Carrie ontdekte pinterest and I’m hooked,……
  • Mijn mama werd ziek,….en het besef dat ik haar in 2014 ga moeten afgeven na een loodzware strijd, doet me enorm veel pijn, alsook het feit dat we als gezin nooit meer hetzelfde zullen zijn,…..maar ik ben dankbaar dat ik enorm goed omringd word, zelf stevig in het leven sta en de mogelijkheid krijg het “verleden” een plek te geven, want leven in het verleden is met je rug naar de toekomst lopen,……
  • Carrie deed dit jaar ook weer mee met Secret Santa,…….en ontving gisteren mijn cadeautje,……van een mysterieuse Santa (dank je en laat me weten welke blog je schrijft aub), want Carrie weet niet of het een man/vrouw is, welke blog hij/zij schrijft,……ik weet enkel dat het cadeautje uit Gent komt,….en hij/zij heel duidelijk begrepen heeft dat ik een Diva ben 🙂 🙂Secret santa 2013
  • Aan goede voornemens gaan we dit jaar niet meedoen, ik vrees dat ik geen tijd noch energie ga hebben om ze te verwezelijken,……

 

Rest me enkel nog jullie een spetterend einde van 2013 te wensen en een bruisend begin van 2014 en ik hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen,…………

Smakkerds

Carrie

 

 

23 gedachtes over “2013

  1. 2014 zal beproevingen brengen, maar evenveel zegeningen en fijne momenten voor jou Carrie. Bij het terugblikken op mijn eigen blog las ik mijn eerste bericht waarin ik jou vermeldde. Daarin is nog niets veranderd in wat ik toen schreef. Ondanks… een fijn jaareinde en -begin gewenst.

  2. Ik neem met plezier de smakkerds in ontvangst !
    Die wensen, ach ja, geef me een gezond jaar. De rest doe ik wel on-the-road.
    Ik wens je een fijn 2014 toe, en hoop dat deze blog blijft floreren als in 2013.

  3. Hey Missie! Fijn te lezen hoe jou leven uitgebreid is in 2013, veel beleefd, veel mensen leren kennen! Natuurlijk is 2013 ook het jaar van het slechte nieuws. Ik hoop dat alles voor jou draagbaar blijft , en dat je ook de kans krijgt om in 2014 ook leuke dingen te doen. Fijn dat er al een reis gepland is, heb je iets leuks om naar uit te kijken! Ondanks alles wens ik je een fijn oudjaar toe. xxx

  4. Een jaar met ups en downs, alle geluk dat voor 2013 de ups overhand hadden :-).

    Spijtig genoeg ga je nu door een moeilijke periode, maar ik wens je in ieder geval heel veel ups toe voor 2014!!

  5. Het was duidelijk een heel bewogen jaar voor je, dat je prima hebt doorworsteld.
    Mogen we in 2014 heel wat moois van je lezen, en laat ook niet na je hart eens te luchten in de moeilijke periode die je te wachten staat (met mama).

  6. Hoi, via via op je blog terecht gekomen…Lijkt me een druk jaar dat je achter de rug hebt! 2014 brengt zo te zien ook nog wat drukke momenten met zich mee…ik wens je alvast veel moed, liefde, kracht toe…
    Groetjes

  7. Het was een bewogen jaar voor je/jullie en 2014 zal het ongetwijfeld ook worden maar ik wens jullie toch heel veel mooie en goede momenten!

  8. Proficiat met het stoppen met roken! Ik hoop dat er in 2014 nog heel veel mooie momenten in ’t verschiet liggen… en dat je nog veel mooie momenten kan delen met je mama.

Geef een reactie

