Uit de comfortzone tot fantastisch

Een tijdje geleden werd ik uitgenodigd voor een Twitter Ladiesnight,……met euh, onbekenden,….:-).  Ik antwoordde niet onmiddellijk omdat, laten we eerlijk zijn het niet mijn ding is, met onbekenden op stap gaan, het zou echt uit mijn comfortzone stappen zijn,….dat het kidsweekend was, was slechts een klein argument :-).

Ik besloot te gaan, nadat ik de profielen had gescreend voor zover ik dat kon :-),…..gelukkig was het zaterdag te druk om me echt teveel zorgen te maken over wat ik moest aantrekken of dat ik weer niet te gereserveerd mocht zijn, ik ken mezelf, drank was geen optie, want het Wokpaleis bevond zich zelfs niet in de buurt van mijn Hometown!

Gelukkig was ik de laatste die arriveerde,…..zette mijn smile op en begroette iedereen hartelijk,….en ook al heb ik me moeten smijten, vanaf het eerste woord over sex viel waren we vertrokken,….voor een avondje gezelligheid dat je enkel met vrouwen kan ervaren,……van dirty talk tot de kleine frustraties en de grote dromen,……oké ik beken, de dirty talk had de bovenhand 🙂 en weet ik het weer heel zeker, Carrie is geen uitzondering ;-).  We bleven praten tot we letterlijk uit het restaurant werden gezet, jammer want de gesprekken werden boeiender en boeiender,….en er waren weer zaken waar ik op terecht werd gewezen  “ do not jugde a book by his cover“,…..en wat ben ik blij dat ik Big heb leren kennen en kan genieten van een fijne relatie, waar er gelijkheid heerst en laten we eerlijk zijn,…..hij haalt het beste in me naar boven,…..wat de echte meerwaarde is,….wat niet wegneemt dat het een fantastische boeiende avond was en me veel energie schonk,….die met enige goedkeuring van Big perfect werd afgerond :-).

Op zondag had ik weer de kaart van de me-time gekozen,….een uitje naar de “libelle winterfair” met mijn Zussie,…..de beurs op zichzelf stelde niet veel voor,…..te druk, te warm en voor Carrie te alternatief,…en het spijt me maar het naaien en het breien, ik ga het aan me laten voorbijgaan,…we trokken dan maar naar het tuincenter Van Uytsel waar we werden ondergedompeld in de kerstsfeer,……puur genieten voor Carrie,…..en waar ik de theelichtjes vond om onze nieuwe salontafels met af te decoreren,……

En als laatste uiting van pure me-time kreeg ik ten huize Sex and the city een uur voor mezelf,…..en eindigde de avond in pure liefde en gezelligheid van mijn gezin,…..

Carrie stapte uit haar comfortzone en het werd een fantastisch weekend,…..

 

17 gedachtes over “Uit de comfortzone tot fantastisch

  1. Ik was ook op de Libelle Winterfair zondag! Idd wel heel druk en warm. Voor mij was het niet te alternatief, maar het is het derde jaar dat ik ga … en eigenlijk was het krak hetzelfde als vorig jaar.

  2. Ik heb me al heel dikwijls afgevraagd waarom ik nog nooit ben uitgenodigd op een ladiesnight. Ligt het aan mezelf, ben ik te antipathiek, ruikt mijn adem, kan ik niet mooi genoeg fluiten?
    Ik had graag op die bewuste meeting van je een vlieg geweest om mee te luisteren…

  3. Ja grappig is dat he wanneer je dingen doet die totaal niet jij zijn dat het dan zo goed uit kan pakken. En de winterfair dat lijkt me zo een chaos van drukte en zo, niet mijn ding 🙂

Geef een reactie

