De soap

De titel kan dan een beetje vragen oproepen, maar het verhaal met mijn ex verdient geen beter woord,….

Gisterenmorgen bracht hij Chattheo weer thuis na een “lang” weekend bij hem, ja Carrie kreeg een dagje cadeau :-), hij zette niet het gerief af en vertrok, zoals gewoonlijk en zoals Carrie het het liefst heeft :-).  Neen we kregen het zielige verhaal dat hij een punt had gezet achter zijn relatie met Miss K,……en dan volgde een verwarrend verhaal, dat ze haar facebook had laten openstaan, wanneer hij de katten moest eten geven en dat hij zaken had gelezen die volgens hem niet door de beugel konden,….eerlijk, ik was blij te horen dat ik niet de enige was die gecontroleerd werd,……wat hij precies gelezen heeft, daar heeft Carrie het raden naar,…..trouwens naar heel het verhaal,…..Chattheo verwoordde het heel mooi gisterenavond ” mama, ik denk niet dat papa de hele waarheid vertelt en hun relatie was niet zoals ze hoort te zijn“,  maar eerlijk, de breuk en zijn reden interesseren Carrie voor gene meter,……

Chattheo was opgevangen door een andere vriendin van de papa, gelukkig wist hij me te vertellen, want zij heeft ook 2 zonen en hij werd er goed opgevangen, zodat papa met zijn ex-lief kon gaan praten en de breuk verwerken :-).  Die vriendin Miss F.  heeft hij al een tijdje ( enkel platonisch volgens hem) en ik hoor Chattheo er altijd heel positief over praten, wat niet gezegd kon worden over Miss K,…….maar ik kan en wil daar niet over oordelen, ik ken beide vrouwen niet en ik weet hoe de ex is,…..:-).

Maar waar draait het Carrie dan wel om,……..wel de ex had Chattheo wijs gemaakt (sorry, maar een andere uitdrukking is er niet en Chattheo mocht het zeker nog niet tegen mij vertellen) dat hij zou gaan samenwonen met Miss F ( om de kosten te delen) en dat hij dan zou overgaan tot co-ouderschap, want het was onder druk van Miss K dat hij geen co-ouderschap wilde ( ook hier vertelt hij niet de waarheid),……..nu voor wat het waard is,……maar het zal over Carrie haar lijk zijn dat hij Chattheo weer in co-ouderschap, want nu alles in de plooi lijkt te vallen en hij de vruchten kan plukken van Carrie haar inspanning wil hij weer de vader gaan uithangen en Chattheo meesleuren in een labiele situatie,…..

Big nam me in zijn armen en liet me razen om dan de wijze woorden uit te spreken ” Carrie, maak je er niet druk in, Chattheo gaat nergens heen,……en volgende week is het weer een ander verhaal met jouw ex, we hebben het laatste nog niet met die labiele vent meegemaakt”

Wordt ongetwijfeld vervolgd,…….

22 gedachtes over “De soap

  1. Schat, ik vind het geweldig hoe Big je in je armen neemt en wijze woorden spreekt, dat Chateo bij jullie zal blijven! Al die capriolen van je ex zijn heel erg voor jou en Chateo. Het is tijd dat er eens orde op zaken wordt gesteld! Take care! x

  2. Uit ervaring weet ik dat sturen op zeer dynamische processen niet eenvoudig is. Soms kun je idd beter, zoals Big zegt, de processen laten lopen en heel af en toe eens zachtjes bijsturen waar mogelijk. Wel wel, de mesn en zijn gedrag, altijd weer een bron van “vreugde”. 😉

  3. zo te lezen mag is precies content zijn dat het bij mij alleen de financiële kant is waar hij zijn laars aan lapt. alimentatie ok maar bij vraag of hij bij extra-kosten (vb laptop) bijlegt positief antwoorden tot wanneer de rekening komt … (ik wacht al meer dan 2 maanden).
    voor de rest word ik totaal genegeerd en mag ik alles oplossen voor Jie. ik volg jouw voorbeeld, miss, maandag afspraak bij psychologe. hopelijk na een tijdje met evenveel succes als bij jou …

    1. Kreeg een uur geleden telefoon, dat de psychologe hem had gebeld voor een gesprek, hij had vrijd 30/11 afgesproken, Chattheo traint op vrijdag en dan vraagt hij mij wat HIJ moet doen,….terugbellen en een afspraak regelen op maandag,…..en zo is de lijst eindeloos,…..en ik hoop dat de psychologe evenveel goeds bij jullie mag leveren als bij ons,…en ik blijf hopen dat de psychologe zal doordringen bij de ex, niet voor mij maar voor de zoon,…..die stilaan afstand begint te nemen en terecht, als je teveel belogen wordt, komt aan onvoorwaardelijke liefde ook een einde,…..

  4. BTW onze exen zouden beter letterlijk “soap” zijn die steken we onder de kraan en zo smelten ze weg:-) 🙂 :-). Hoe gemakkelijk zou het leven kunnen zijn :–) 🙂 🙂

  5. Big heeft helemaal gelijk meis, die man zoekt zo erg manieren om de aandacht te hebben dat ik denk dat het idd volgende week weer iets anders is. Daarbij, moeten die zaken niet bij wet geregeld worden? Je kan volgens mij niet zomaar zonder tussenkomst van een rechter een omgangsregeling aanpassen…… Het komt goed!

  6. Ppfpfpffp ik heb een hekel aan al dat drama. Langs deze kant is het niet hetzelfde hoor. De date zijn dochter zei tegen haar vader vorige week ‘Mama zegt dat jij me mishandeld’. Ongelofelijk. Die klein is supergelukkig, heeft een verwend luxeleventje bij ons. Oké we zijn wel streng, maar die is echt gelukkig!

  7. Ik zei het je nog he dat de vriendin niet ging blijven na de hele ontslag historie. 🙂
    En ja je hebt het laatste van je ex nog niet gezien of gehoord….. maar he jij hebt een geweldig gezin en jullie kunnen dat wel aan.

  8. Die man kan ook niet normaal denken he! Wat een idee om zo met je kind te spelen! Iedereen weet toch dat kinderen naast liefde ook stabiliteit nodig hebben! Zo met de voeten van je kind rammelen, ’t gaat er bij mij echt niet in. Hopelijk komt alles op z’n pootjes terecht.

Geef een reactie

