Liebster Award

Liebster-Award-327x200

 

Ik werd vorig jaar al eens genomineerd en dit jaar werd Carrie opnieuw genomineerd voor de Liebster Award,……deze keer door Jane’s addictions  een blog dat ik dit jaar heb leren kennen en mij kan boeien door de smeermiddeltjes die worden aangeraden of afgekeurd :-).  En uit blijk van waardering, want echt lezers, ik vind genomineerd, vermeld worden echt belachelijk fijn,……het laat me nog net niet naast mijn schoenen lopen, hoewel dat vaak comfortabeler zou zijn, iets met hakken enz. :-).

Dit moet je doen als je genomineerd bent:

1. Geef 11 feiten over jezelf.

2. Beantwoord de 11 vragen van diegene die je nomineerde.

3. Nomineer zelf 11 bloggers met 200 volgers of minder.

4. Stel deze 11 bloggers 11 vragen.

5. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie

6. Noem diegene die jou heeft genomineerd. Om te kijken naar hoeveel volgers de bloggers hebben, gebruik ik Bloglovin’ of WordPress

Eerst de 11 FEITEN:

  1. Carrie gruwelt van pastelkleuren
  2. Carrie houdt NIET van Yohurt en plattekaas en al zeker niet de fruitvarianten
  3. Carrie en haar haar, het blijft een complexe situatie en als we konden scheiden hadden we dat allang gedaan
  4. Carrie totaal geen oriëntatievermogen heeft
  5. Carrie een laatbloeier is op alle gebied en ja, ook wat sex betreft
  6. Ik de nieuwe Bijbel ( lees flair) nog leuker vind dan de oude versie
  7. Carrie enkel groene thee lekker vindt
  8. Carrie vrolijk wordt van wind & regen
  9. Carrie liever groeten dan fruit eet
  10. Carrie elke morgen 2 geroosterde boterhammen eet
  11. Carrie droomt van de klassiekers onder de klassiekers een Delvaux handtas,…

De  11 VRAGEN:

1.Waarom ben je begonnen met een blog?

In eerste instantie uit verveling, in 2de instantie om zaken van me af te schrijven en nu is het bijna noodzaak, het helpt me mijn gedachten te kanaliseren, ik word door jullie commentaren al eens terug met mijn voeten op de grond gezet ( and I love it) en ik heb ontdekt dat ik gewoon graag schrijf,….een late ontdekking, want talent gaan we het niet noemen,….

2. Welke blogs volg jij heel trouw?

Ik denk dat je beter kan vragen welke ik niet trouw volg,………het is ondertussen uitgegroeid tot een flinke lijst blogs die ik probeer elke dag te lezen,…..en te reageren, ……en degene waar ik kom lezen die weten dat wel 🙂

3. Wat is je all time favourite gerecht?

 

Witloof met kaas en hesp uit de oven,…….dat vind ik GEWELDIG lekker!
4. Wat helpt je op een depri-dagje?

Een nieuwe lipgloss, bloggen, als Big aanbiedt om dan te koken, zodat ik onder mijn dekentje kan verdwijnen, hoewel poetsen soms ook helpt,…..

5. Hoe ziet jouw ochtendroutine er uit?

Douchen – huid reiningen- dagcreme opsmeren- deo – ( ik gebruik niveau voor onder de douche, dus geen bodylotion) – badjas aan – lunchpakketen maken – ontbijt met krant – opruimen –  aankleden – haar en make-up – inpakken en wegwezen naar het Paradijs

6. Welk beauty-budgetmerk gebruik je het liefste?

Dat is zonder twijfel catrice,…….ze hebben geweldige make-up voor geen geld,……..ik ben fan!!!

7. Wat is je favoriete nagellakkleur?

Zwart,……ik weet het heel Astrid Bryan-achtig, maar ik droeg het al voor zij uit de luiers was 🙂 :-), ik blij dat heel stijlvol vinden en dat geldt voor bijna alle donkere kleuren, maar kon niet af met die nail art, matte nagellak, pastel-of fluo kleuren, neen zelfs niet in de zomer, dan komt er hooguit knalroze of oranje op mijn teennagels, want op de vingers kan het niet volgens mijn hersenen 🙂

8. Welke goeie tip wil je met ons delen?

Wil je gelukkig zijn, WEES HET DAN!!!!

9. Wat doe je het liefste in je vrije tijd?

Bloggen en ze lezen, sporten, koken, lezen en gewoon wat thuis lummelen en frullen,……

10. Welk tv-programma volg je altijd?

Geen enkel en dat meen ik echt, tv boeit me echt niet,….integendeel als ik kijk heb ik vaak moeite om me wakker te houden

11. Voor wat mogen we jou uit je bed halen?

Een geweldige jobaanbieding,………suggesties? 🙂

 

 

De vragen om te beantwoorden:

 

  1. Wat vind je jouw beste eigenschap als persoon?
  2. Wat vind je het mooiste lichaamsdeel aan jezelf?
  3. Wat zou je graag aan jezelf veranderen?
  4. Wat zou je graag aan de wereld veranderen?
  5. Wat lijkt jou een droomjob?
  6. Hoe belangrijk is je uiterlijk voor je?
  7. Wat is jouw favoriete feestdag en waarom?
  8. Wat wil je in dit leven nog graag leren?
  9. Wat is het geheim/betekenis achter je blognaam?
  10. Wat vind je het leukst aan bloggen?
  11. Welke geur doet jou denken aan je jeugd?

De genomineerde:

  1. About my so called life ( http://aboutmysocalledlife.wordpress.com)
  2. Baie goed (http://baiegoed.wordpress.com)
  3. En wat eten we vandaag ( http://fijneten.blogspot.be)
  4. Brubeck Takes Five ( http://brubecktakesfive.wordpress.com)
  5. De Rebelse huisvrouw ( http://www.rebelsehuisvrouw.nl)
  6. Doetjes Weblog ( http://doetje.wordpress.com)
  7. Evita Blogt (http://boomblauwoogje.wordpress.com)
  8. Wiebeltje (http://wiebeltjes.wordpress.com)
  9. Zo simpel is dan geluk (http://zosimpelisdangeluk.wordpress.com)
  10. Eva vertelt (http://evavertelt.wordpress.com)
  11. Liquid skies (http://liquidskies.me)

 

27 gedachtes over “Liebster Award

  1. Wel wel, mooi is dat. Niet eens in de top 11. Wacht, wat schrijf ik nu? Ik was er vorig jaar ook al niet bij… niet eens in de Liebster top 22 dus. 😉 Nu ja, veel plezier aan de genomineerden en een dikke proficiat !

  2. Wat fijn dat je genommineerd bent! En bij het lezen van de dingen waar je niet van houdt, verbaast het me, dat ik de meeste dingen al van je weet. En ik ga zeker eens bij de genommineerde blogs lezen, want ik moet dringend een nieuwe bloglijst samenstellen. Veel blogs in mijn lijst zijn ondertussen doodgebloeid. Geniet van je nominatie, ze is je van harte gegund!

  3. Holy moly, ik kom drie dagen niet in de blogosfeer en de eerste blog die ik terug begin te lezen, nomineert me voor een “lijstje-invul-oefening” ofwel de Liebster Award. Ik ben vereerd want diegene die aan me gedacht heeft, zorgde ervoor dat ik eerder dit jaar ben beginnen te bloggen. Ik zal dus me aan het werk zetten. Weer wat meer geleerd over jou, Carrie, alleen dat van die laatbloeier.. Dan heb je toch snel “achterstand” ingehaald 🙂

Geef een reactie

