Herfstvakantie

Eerlijk, de herfstvakantie liep niet zoals ze gepland was,…loopt er überhaupt iets in mijn leven volgens de planning :-),…….cinema hebben we niet gehaald,…..de rest min of meer wel 🙂

Zoals ik vertelde waren we uit logeren, bij Miranda,….en dan vooral poezen-sit,…….dus maandag na mijn tijd in het Paradijs vertrok ik richting haar huis,…..samen met een stuk van mijn inboedel,…….pak maar eens je outfits in voor heel de week,…..geen makkelijke opdracht want je mag de juiste accesoires niet vergeten om nog maar te zwijgen over de bijpassende schoenen,…..:-).  Je make-up en beautyprodukten,….

Big stond me al op te wachten en we kookten lekker,…..met een heerlijk glaasje huiswijn,……en besloten om lekker thuis te blijven, voor zover je je thuis voelt in een ander zijn huis, hoewel, het dit jaar, we doen dit al 3 jaar op rij, beter meeviel dat de jaren daarvoor,……je begint natuurlijk de weg er te kennen en de plekjes waar alles bewaard wordt.  We hadden ook een heerlijk gesprek aan tafel en zo verhuisden we naar de zetel,…….en ik beken, toen de kat zich ook in mijn arm nestelde werden mijn ogen loodzwaar en heeft Carrie het einde van Bones gemist :-), dus als je het einde kent van de aflevering van vorige week, please let me know 🙂 :-).

En wat maakte me nog blij deze week:

  • Ik leefde zonder tijdsdruk, wat een verademing (hoewel het relatief was en er toch nog momenten van tijdsdruk waren)
  • Extra veel liefde en genegenheid voelde voor Big
  • Ik mijn eerste rolkraag trui aankon
  • Ik panty’s droeg in verschillende kleuren die mijn little black dress onmiddelijk opfleurden,.
  • Dat ik ten huize sex and the city nog meer waardeerde na onze logeerpartij
  • We een zalige avond in de sauna beleefden,….

Wat maakte me minder blij deze week:

  • Het besef dat ik mijn handschoenen uit de doos moet halen.
  • Dat mijn moederhart een beetje pijn deed,…..
  • Dat de Gizmomobiel moest buitenslapen en hij nat en koud was toen ik moest vertrekken ( Carrie houdt van luxe 🙂 en de warmte van de garage)
  • Ik slecht gezind was op Big, die verslaafd is aan Candy Crush, ze moesten zo’n spelletjes VERBIEDEN
  • Het megadruk was/is  in het Paradijs,……en ik een halve dag bij de douane doorbracht, omdat Hong Kong fouten had gemaakt in de “dringende” retour
  • De bonuszoon een halve pot van mijn favoriete scrub door de gootsteen liet vloeien,……
14 gedachtes over “Herfstvakantie

  1. Ah, mijn nieuwe auto heeft “poepverwarming” zo zalig…. Initieel geeft het zo’n beetje het gevoel alsof je incontinent wordt, maar erna is het vooral zalig…. (ook je odnerrug verwarmt!)

  2. Toch niet te veel uit evenwicht die week. Misschien minder super dan waar je op had gehoopt. Maar gelukkig toch geen al te negatieve dingen! Behalve die scrubgel??? 🙂

  3. Candy crush hahaha.. hier 2 addicts en daar hoort Brubeck niet bij (hoewel ik het af en toe ook speel).. Trouwens, die scrubgel, ik had ergens gelezen dat je dat ook zelf kan maken..

  4. Ow ik ben dus niet de enige die het einde van Bones gemist heeft 😉 Ja katten op schoot….. ik geloof dat er weinig dingen zijn die zo verschrikkelijk ontspannend werken, tenminste vind ik dan. Zo een warm spinnend bolletje tegen je aan, heerlijk 😀

  5. Lang leve rolkraagtruien!!!!! (in alle kleurtjes dan ook nog liefst…)
    Ik vraag me af waarom de Bonuszoon je scrub heeft weggegooid? Wou hij het stiekem zelf een keer uittesten misschien?

Geef een reactie

