Leuk lijstje

Carrie is een fan van lijstjes,……..en toen ik dit vond bij Chantaliaans vond ik het op mijn lijf geschreven 🙂

Five things I’ll be doing over the next week:

  1. Uitje naar de bioscoop, met op de verlanglijst ” Het Vonnis”
  2. Sauna-avondje met Big
  3. Pintje drinken samen met Big na het badminton
  4. Verjaardagsfeestje van Big zijn jongste zus, we zijn als enige uitgenodigd van de familie 🙂
  5. Poesoppas bij Miranda spelen ( meer hierover in een later blogje)

Four items I need to purchase:

  1. Een cadeau voor het verjaardagsfeestje
  2. Nieuwe voetbalschoenen voor Chattheo
  3. Een nieuwe grill, ik mis trouwens mijn oude
  4. Een nieuwe winterjas ( maar dat vindt Carrie echt ontzettend moeilijk)

Three shows I can’t wait to have come back into my life:

  1. Uiteraard ” SEX AND THE CITY”
  2. Hobbykok ( voor al de sex on the plate :-))
  3. En een goude oude ” De Mol” 🙂

Two reasons I’m excited for fall:

  1. Omdat het mijn lievelingsseizoen is en ik lyrisch word van het geweldige kleurenpalet dat de herfst biedt.
  2. Kaarsjes, dekentjes, boek, film, blogs  en heerlijk cocoonen met een heerlijke geur van gebak of versgemaakte soep,…

One thing that’s currently bothering me:

  1. Dat ik in het paradijs overal wordt buitengehouden, maar toch weer een zaakje zal moeten oplossen,………en vooral rechttrekken,……..
10 gedachtes over “Leuk lijstje

  1. Leuk lijstje… moet ik ook eens invullen, je beseft pas wat voor leuks er allemaal in je leven is als je er even over nadenkt. En ook dat je je de slechte dingen moet kunnen beperken tot 1 item. Laat je niet doen he daar in’ t Paradijs!

  2. Geniet van al de leuke dingen op je lijstje! De sauna en de bioscoop is hier ook al een hele tijd geleden. Maar nu de winter voor de deur staat, zal het er wel eens van komen! Veel plezier, en denk niet te veel aan de mindere dingen! Ze zijn het niet waard dat je je goed humeur mee verknalt

  3. Zou bijna zeggen laat ze in het Paradijs het heen en weer krijgen, wat een kansloze organisatie is dat in mijn optiek. Zoals meerdere al zeggen geniet van de leuke dingen op je lijst, dat zijn er zat 😀

Geef een reactie

