Deze week

Het was een speciale week deze week,……..daarom een lijstje met wat Carrie leuk vond deze week, maar ook wat ze niet leuk vond,…….

Wat vond Carrie leuk deze week:

  • Ik heb dinsdag mijn perfect bruine rolkraag en aangezien er 30% was op het 2de stuk nam ik nog eentje mee in de prachtige bordeaux kleur en ik beken ik vond ook de bijpassende nagellak πŸ™‚
  • Het besef dat Big enorm van mij houdt en gigantisch liefheeft
  • De vele spontane knuffels van Chattheo
  • Dinsdagavond een zalige avond was,…..romantische film met de doos kleenex naast Carrie
  • Idem voor woensdagavond, toen ik na het werk had afgesproken met Miranda om bij te kletsen en uit eten te gaan.
  • Volwassen gerechtjes uitkiezen ( volgende week kidsloos)
  • Ik een uitnoding ontving voor deΒ Twitter Ladies Night
  • Vanavond ten huize sex and the city kaas-en wijnavond is met ongeremde sex achteraf πŸ™‚

Wat vond Carrie NIET leuk deze week:

  • Een van mijn beste vriendinnen heeft pijn, veel pijn,…….en als er nu iemand in deze wereld dat niet verdient is dat ons Fibromindy, want ze is een “prachtig” mens,……en ik hoop dat ze echt kan genieten van haar uitje,……
  • Mijn favoriete ring die stuk viel
  • Mijn pareloorbel die in het toilet belandde
  • Mijn favoriete nieuwe kleedje dat een stukje scheurde, hopelijk kan mijn grootmoeder het herstellen
  • Mijn emo-ex, waarvan ik niet losraak en me blijft lastigvallen met zijn problemen,……

 

 

17 gedachtes over “Deze week

  1. O, wat lief dat je aan me denkt! Bloos bloos. Wat vanavond betreft, geniet van de stomende kaas en de gerijpte sex ! Of was het nu omgekeerd??
    Veel sterkte met het “neen” zeggen tegen je ex! x

  2. Mooi zo’n leuk/niet-leuk lijstje.. Wat betreft de niet-leuke dingen, alles is vervangbaar en eigenlijk van weinig materiΓ«le waarde (zelfs je ex πŸ˜‰ ) behalve het welzijn van mensen. Ik hoop ook dat ondanks de pijn (waarvan ik begrijp, weinig aan te doen is) Fibromindy het beste kan maken van haar situatie.. Respect dat je dit vermeldt.. We zijn vaak met zo veel futiliteiten bezig… Geniet van je kidsloos-weekend..

  3. Awesome dat de vind-ik-leuk-lijst duidelijk langer is dan de vind-ik-niet-leuk… πŸ˜€ Succes met neen zeggen tegen de emo-ex, hopelijk kan die scheur genaaid worden en de beautista in mij juicht omwille van het rolkraag-en-bijpassende-nagellak-stukje! πŸ˜‰ xoxo

  4. Wat is dat, een Twitter Ladies night? πŸ™‚ En ‘volwassen gerechtjes’?
    Ik heb die actie van de rolkraagtruien ook gezien, in de L&L, die was er vorig jaar ook, toen heb ik er 4 gekocht… Dit jaar het bij 1tje gehouden, een okergele πŸ™‚
    Goed dat het positieve de overhand neemt in je lijstje, al zullen sommige dingen in het negatieve lijstje wel zwaar doorwegen…

    1. Wat een twitter ladies night is ga ik je na 16 nov vertellen, ik weet niet waar ik me aan moet verwachten,…..die okergele die wilde ik ook wel, blijven ze wat goed in vorm? En volwassen gerechtjes zijn eens niet gewoon groenten, aardappelen en vlees, wat Chattheo het liefst lust, maar pasta met gegrilde pompoen en couscous enz

      1. Ze beginnen na een tijdje wel te pluizen op ambetante plaatsen lees de borsten… Maar ik ga ze toch nog een seizoen aandoen, of tot het te erg wordt πŸ™‚

Geef een reactie

