Moeten er nog vragen zijn

Toen dit stokje naar me werd toegeworpen door van Liquid skies, had ik het weer veel te druk om de antwoorden uit mijn mouw te schudden,….maar het lijkt er toch op dat er in het paradijs even een kleine rustpauze wordt ingelast,….dus heb ik even de vragen keurig beantwoord,…..good girl Carrie 🙂 :-).

1:Welke routines neemt ge van thuis mee op reis? (fitnessen, lezen in bed, de 3 stappen van Clinique elke ochtend en avond,…)

  • Carrie is een gewoontediertje :-), ja ik heb ook een saaie kant en mss is hij wel groter dan ze zelf wilt toegeven 🙂  Ik neem dus zoveel mogeljik mee, mijn eigen verzorgingsprodukten om met te beginnen 🙂 en verder brengen Big en ik onze eigen routine op reis erin,……ja, je mag het stellen wij zijn gewoontediertjes,…….

2. Bikini of badpak – zwemshort of Speedo?

  • Zolang mijn figuur het toelaat blijft het een bikini,…….

3.  Aan welke nationaliteit ergert ge u het meest en waarom?

  • Britten en Russen,…..totaal stijlloos zijn ze,…..

4. Wat is de meest magische plaats die ge ooit bezocht?

  • Dat blijft dan toch de skipistes van Davos,….those were the days,….ik en zussie de schrik van de pistes,…..dank u bomma & Louis, dat we dit hebben mogen meemaken,….

5. Legt ge veel contacten op vakantie? Zo ja, trekt ge naar de Belgen of naar de locals?

  • Ik ben geen sociaal dier, voor de sociale gesprekken heb ik Big, die daar veel beter in is als ik, complementair noemt zoiets geloof ik,  denk dat ik zelfs een beetje arrogant overkom, maar so be it,……

6. Wat is het meest gênante dat ge ooit hebt meegemaakt of meest marginale dat ge ooit hebt gezien in de plaatselijke discotheek?

  • Ik en Big zijn 3 jaar geleden naar Cap D’Agde getrokken, het paradijs voor swingers,…..en daar heeft Carrie wel het een en ander gezien,….. een man die de hond speelde en NEEN ik overdrijf niet, hij liep op handen en voeten, met halsband en bijhorene leiband en bal in zijn mond, hij droeg geen kleren en had een erectie van hier tot in Tokyo ( nog nooit zo’n grote erectie gezien),……zijn vrouw liep naast hem, met leiband in de hand zo trots als een pauw, het was daar dat ik  Big meldde, ik speel NIET de hond J,…….

7. Vertel ons every. naughty. detail. over uw meest zwoele vakantieliefde ooit.

  • Carrie heeft een superromantische vakantieliefde meegemaakt,….het is bij die ene gebleven, u leest het verhaal hier,…..

8. Welke – al dan niet bezochte – landen spreken u absoluut niet aan en waarom niet?

  • Ik ben ooit in Indië geweest,….en nooit meer,…..die geuren, die vuiligheid,…..verschrikkelijk, het was horror,….

9. Aan welk eten waagt ge u absoluut niet (meer) op vakantie?

  • Hier ook weer het zelfde, het oosterse eten is niet voor Carrie,…..en al zeker geen pikante variant,…..

10. Bent ge een souvenirkoper en zo ja, kiest ge voor de traditionele souvenirs? Voor wie brengt ge ze mee?

  • Neen, ik haat souveniers,….achteraf belanden ze in een doos of in de vuilbak, verloren geld en moeite,…..

11. Gaat ge mij een kaart sturen, de volgende keer dat ge op reis gaat? Alstublieft?

  • Dit wordt een volmondige ja,…….ik schrijf ze zelfs vol 🙂 🙂

 

14 gedachtes over “Moeten er nog vragen zijn

  1. OMG die man hond!! Dit kan je simpelweg niet menen! Deze beelden krijg ik mijn hoofd niet meer uit vanavond, whahahahaha.

    Ik kan me niet heel erg vinden in je commentaar over het oosterse eten, dat is toch het lekkerste wat er is? Hoe pikanter hoe beter 😉 (ach ja het is een kwestie van smaak I know)

  2. Ik heb de lijst al bij een paar mensen gelezen en over de souveniertjes heeft bijna iedereen hetzelfde gedacht. Ik probeer -van overal waar ik de eerste keer kom een sneeuwbolletje te kopen. Ze staan mooi uitgestald in onze slaapkamer op de dressoirkast.

Geef een reactie

