Zoete wraak

Praten is Big zijn sterkste kant niet en laat ik nu een beetje alles willen uitgepraat hebben :-), laten we zeggen, dat ik met heel veel humor en geen doordrammende gesprekken want daar bereik ik niks mee,…toch een aantal zaken weer in een juist perspectief kan plaatsen en we heel bewust dit weekend tijd voor elkaar hebben genomen,…te beginnen met vrijdagavond,…..en ik geef toe, het was eens nodig, buiten het feit dat ik nood had aan rust, die we samen echt wel genomen hebben was er ook tijd voor elkaar en leuke dingen,…..:-).

Maar Carrie moet iets bekennen,…….a guilty pleasure :-), ik heb een beetje zoete wraak genomen,……..ik ben met Big gaan shoppen en voor ik half mannelijk Vlaanderen over me heen krijg, Big shopt graag, zelfs liever dan ik dat doe :-),….dat is nog eens een bekentenis hΓ© :-), maar er is meer,…….:-). Β Carrie kan niet makkelijk veel geld uitgeven aan kleren, eerst en vooral omdat het budget beperkt is en ik graag de mode volg,……voordeel van zo’n goedkope kleren, stijl H&M-Zara ed. is dat ze vaak maar 1 seizoen meegaan en ik altijd up-to date ben,……op dat gebied is Big nog erger,…….het liefst geeft hij 5euro uit aan een T-shirt en meer dan 40 euro voor een hemd is een no-go,…..maar de ervaring leert me dat een betere kwaliteit toch loont en voor Big wordt er dan in solden duurdere merken aangekocht, maar tot op heden bleef Carrie zich begeven naar de goedkopere winkels,……

Wel, Carrie heeft het er een beetje met gehad met de goedkopere winkels, wat niet wil zeggen dat ik ze nu volledig links ga laten liggen, want van de echt modegevoelige items blijft het een uitkomst,…..op voorwaarde dat het ook goed past, want daar durven ze de mist wel eens ingaan,……en vind ik het tijd voor verandering, liever 2 mooie stuks dan 4 halve,…….en op die manier heb ik afgelopen zaterdag een beetje zoete wraak genomen,……want ik weet dat Big dat niet echt een fijn gegeven vindt om 90 euro voor een trui uit te geven,……..wel Carrie heeft het toch gedaan,……omdat ik het verdien, ik ben geen 20 meer, wat inhoud dat je lichaam toch iets meer steun nodig heeft :-),……en toen het startsignaal gegeven was, was er geen houden meer aan,………de buit bedraagt:

  • 1 warme dikke trui, waar ik instant verliefd op werd dankzij de orginele details
  • 1 fijne trui in het bruin, omdat ik geen donkerbruine rolcol vond,…..:-), echt waar,……nochtans online wel te vinden πŸ™‚
  • 1 oversized cardigan, eentje om in weg te kruipen,….had er 2 weggegooid wegens versleten,….
  • 1 prachtige ring
  • 1 kleedje ( waar ik nog een hippe ceintuur voor zoek :-),……..precies zoals ik het in mijn hoofd had,……wel zwart maar perfect verder πŸ™‚
  • 1 okergeel rokje in A-vorm,…….past bij bruin en zwart,………

En Big gaf geen kick,……..heeft geen commentaar geleverd en Carrie is megablij met haar aankopen,……en geldt er een nieuwe regel ten huize Sex And The City, kwaliteit boven kwantiteit,…….;-)

20 gedachtes over “Zoete wraak

  1. Ik vind het geen wraakacti, maar eerder, een ” denk eindelijk eens aan jezelf actie”! En dat heeft een mens af en toe eens nodig, eens iets voor jezelf doen!

  2. Kwaliteit is heel wat waard. Mijn uberschitterende rode heksenjas ziet er nog steeds uit als nieuw en is ondertussen een jaar of 10 oud. Dat maakt dat de jaarprijs rond de 25 euro ligt… Da’s geen geld voor een mooie jas (maar wel slikken ooit bij de aanschaf)

  3. Hahahaha das idd zoete wraak my lady! Maar ben het met je eens, ben ook afgestapt van de goedkope dingen, nog steeds voel ik me schuldig wanneer ik weer een te hoog bedrag neerleg voor het 1 en het ander maar het gaat wel langer mee en het zit ook vaak gewoon mooier πŸ™‚

Geef een reactie

