Verlangen

Carrie verlangt naar het weekend,…….oh my god wat verlang ik naar het weekend,……ik zit hier tegen de klok weer te werken en voor elke taak die ik afwerk komen er 2 bij,……

Gelukkig wordt Chattheo straks afgehaald door zijn vader en staat onze agenda leeg,……trouwens om terug te komen op Chattheo,…….die gaat zich dit jaar mogen bewijzen en werken aan zijn mentaliteit samen met de psychologe en dan kan er over een andere school/richting gesproken worden, gelukkig zijn mijn ex en ik het voor een keer eens eens, ook over het feit dat we het Chattheo te makkelijk maken en dat hij verwend is,……Chattheo belde me vanmorgen met de boodschap, “mama, kan jij papa even bellen en vragen of hij FIFA 2014 voor me haalt”, waarop het antwoord een duidelijke neen was, wie denkt dat stukske puber wel dat hij is, gebrek aan lef heeft hij echt niet,  gelukkig is ook hier zijn vader het met me eens,…..dat hij maar eens eerst zorgt dat zijn taken in orde zijn, dat hij zijn taakbladenprobleem oplost en dat zijn testen in orde zijn, ik heb het een beetje gehad met het geven, geven en geven, leeggezogen, zo voel ik me,……..hij zuigt me leeg,…….zonder enige imput te geven,…..ik voel dat er een grens bereikt is,……en wanneer hij niet gaat inzien dat hij zijn mentaliteit moet wijzigen dan vrees ik dat Taxi Carrie gaat sluiten en hij zijn voetbalschoenen voor dit seizoen mag opbergen, hij moet leren dat je niet enkel neemt in het leven,…..en we hebben het lang genoeg geprobeerd op te lossen op de zachte manier, maar blijkbaar begrijpt hij die taal niet,……en zal het antwoord op al zijn vragen neen zijn,……..

Maar de blog gaat eigenlijk over mijn verlangen, mijn verlangen naar rust dit weekend,…..ik moet dringend bijtanken, ik blijf hoesten, snotteren en hoor nog steeds niet langs links,……heb maar ineens afspraak gemaakt bij NKO, wil hier niet met blijven lopen want dit gaat ook lopen met veel energie,……en wil mijn tijd aan Big besteden,……want het is voor allebei duidelijk dat we zeker een koppel willen blijven en dan moet daar bewust aan gewerkt worden,……

Carrie wil haar weekend vullen met leuke dingen en enkel en alleen met leuke dingen, zoals morgen shoppen en enkel en alleen voor MEZELF, ja we gaan eens lekker EGOISTISCH doen,……..en zondag lijkt me een uitstapje naar de sauna wel fijn, en verder heel veel slapen heb het gevoel dat ik heel veel moet slapen……..ik kijk er enorm naar uit,……echt ik kijk uit naar het weekend en de rust,…….want het verlangen is groot!!!!!!!!!

13 gedachtes over “Verlangen

  1. 1. Leuke nieuwe lay-out..
    2. Ik gun je de rust en een goede gezondheid
    3. Fijn dat chattheo’s papa en jij wat hem betreft op een lijn zitten. Dat scheelt energie.

    FIJN WEEKEND!

  2. Goed zo, meid. Het houdt allemaal een keertje op hoor. Even tijd voor jezelf om bij te tanken zal je goed doen. Hopelijk pak je die tijd en laat je je niet weer opslokken door allerlei andere dingen. Sterkte!

  3. Bloody hell wat heb ik gemist!? Is het allemaal zo geëxplodeerd afgelopen week? Meisje meisje denk aan jezelf he? Wat betreft u stukse puber (mooie bewoording) ik denk dat het probleem vooral is dat hij het zichzelf niet beseft wat zijn gedrag daadwerkelijk bewerkstelligd….. Hoop dat dit weekend je de rust gegeven heeft die je zocht en overduidelijk keihard nodig had. Hang in there topper! Xxx

  4. Gezond egoïsme noemt men dat. Ik volg momenteel een “cursus” en daarin leer ik dat het tijd wordt dat we beginnen te leven vanuit onself. Als wij ons goed in ons vel voelen gaat op den duur de rest mee in die positieve spiraal. En we zijn inderdaad te gemakkelijk voor onze bloedjes. Ik ken dat gevoel:-)

Geef een reactie

