Laatste dag NY

Vandaag weeral de laatste dag in wat Carrie noemt een FANTASTISCHE stad!!!!  Ik ben zo dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken, het was mijn mooiste verjaardag ooit, ook de vermoeiendste ;-),…..ik heb genoten vanaf het moment dat we zijn opgepikt voor onze deur en zelfs van de vliegreis, waar ik dan toch een beetje bang voor was :-), maar het was voorbij voor ik het wist,….film kijken helpt echt ;-).

Op onze planning vandaag staat shoppen,….en shoppen,…….en shoppen,……;-),……..en dan richting luchthaven voor de laatste starbucks koffie van Amerikaanse bodem,…..en dan komen we terug naar ons vertrouwde landje,….

 

 

 

10 gedachtes over “Laatste dag NY

Geef een reactie

