Beautyblog

Neen, we gaan hier geen beautyblog van maken, maar zoals iedereen ondertussen weet is Carrie gek van beautyprodukten en af en toe ontdek ik nieuwe produkten, waar ik dan razend enthousiast over ben en daar wil ik dan schandalig veel reclame over maken :-), maar voor degene die hier nu de wenkbrauwen fronsen, toch is dit GEEN gesponserde blog, dit gaat over gratis reclame, pure liefdadigheid bijna 🙂 :-), voor de firma’s die toch overwegen om dit geheel te gaan sponseren, uw voorstel zal in overweging genomen worden en enkel bij goede voorwaarden en ik herhaal, goede voorwaarden zal Carrie jullie voorstel in overweging nemen 🙂 🙂

We starten met mijn nieuwe dagcreme de Hydra match voor vette huid van Garnier, ik kreeg van ‘lentebloem‘ een staaltje toegestuurd,…..en omdat ik altijd heel tevreden ben van Garnier, had ik grote verwachtingen,……..wat belooft hij :-), een gehydrateerde huid, noodzakelijk voor een gezonde, stralende huid, de groene thee voor zijn detoxificerende eigenschappen, die de huid zal matteren en de teint zichtbaar zal egaliseren en hij bevat geen parabenen,……maar wat is de mening van Carrie :-)?  Eerst en vooral, het is een “lichtgroene” creme/gel,  met een rare structuur als je hem uit het potje haalt, zelf is met mijn opleiding als apotheker, blijf het een raadsel vinden hoe deze structuur stabiel kan blijven, dit terzijde,….hij ruikt fris maar minder sterk dan ik van dit merk gewoon ben, hij voelt fris aan, maar als we eerlijk zijn, laat hij toch een laagje achter,…….maar ik vrees dat dit ook aan mijn huid ligt die momenteel weer als een glinsterende discobal door het leven gaat, maar je voelt wel dat hij goed hydrateert en dat is dan toch zijn belangrijkste taak,…..na een dikke week smeren zie je wel dat je huid mooi gehydrateerd is, hij is enorm budgetvriendelijk, ongeveer 6 euro voor een potje creme/gel en is een goede basis dagcreme, niks meer maar ook niks minder,……….

Het volgende produkt, waar ik enthousiaster over ben is de Ici paris XL; Velvety Hand creme repair, een heerlijke handcreme, die een fluweelachtig laagje achterlaat, waardoor je het gevoel hebt dat je handen langer zacht en gevoed blijven,……hij is subtiel geparfumeerd, over de prijs 5.95 euro kan ik zeggen, hij is zijn geld waard, ik weet dat er goedkopere versies bestaan die ook goed zijn, maar je voelt toch dat deze een tikkeltje beter is en het is ook geen grote hap uit je budget.  Carrie is fan 🙂 🙂 als handcreme verslaafde 🙂 :-),…….en zal hij binnenkort overal te vinden zijn en geloof me, ik heb minstens 5 tubes in gebruik 🙂 :-), de keuken, de badkamer, de slaapkamer, mijn bureau en mijn handtas,……ik weet het, het is een afwijking, maar ik haat het gevoel van droge handen, net zoals ik het gevoel van droge lippen haat, dus de handcreme en de lippenbalsem vind je altijd in duo bij Carrie  🙂 🙂

Het beste heb ik voor het laatst bewaard,…….de Essence: I love extreme mascara, deze heb ik me aangeschaft op aanraden van ons Alice en ik moet zeggen, ze heeft er geen letter over gelogen, hij is gewoon FANTASTISCH, hij geeft lengte, volume en separeert perfect,……en dit allemaal voor de prijs van 3.99euro,…..het enige nadeel, want we moeten een eerlijke review schrijven :-), door het feit dat hij mijn wimpers zodanig verlengt kan hij soms afgeven op de bovenkant van mijn ooglid waardoor een zwarte steep ontstaat wat niet echt aantrekkelijk is,…..maar dit kan ook te maken hebben met mijn huid die toch wel heel vettig is,……is hij dan de perfecte mascara, voor dit ogenblik, een ABSOLUTE ja 🙂 :-),……

 

 

 

 

 

 

 

21 gedachtes over “Beautyblog

  1. Ik onthoud matteren, parabenen, lengte, volume, egaliseren enz. Dat is teveel om via goegel op te zoeken. En lippenbalsem, helaas daar loop ik met een grote boog omheen. 😉

  2. ik was laatst aan het winkelen met mijn nichtje van 11. “Neem deze” zijn ze enthousiast en ze gaf me de mascara van Catrice. Kostte maar een paar euro en was super fijn zei ze. Kreeg voor het eerst make-up advies van mijn kleine nichtje. Maar ze had gelijk! Ben er super blij mee!

  3. Ja, Essence en Catrice zijn allebei relatief nieuwe merken waar ik heel tevreden over ben, ook omdat ze betaalbaar zijn. Ik zal die handcrème eens proberen als ik ‘m tegenkom, zeker met de winter in het vooruitzicht kan het nooit kwaad!

  4. Hahahaha ik vind het oprecht knap dat je zo een post kan schrijven. Ik gebruik die producten en denk er verder niet bij na. Het staat in de badkamer en klaar…. Daarbij weet ik door mijn werk te goed wat de daadwerkelijke verschillen zijn tussen producten: minimaal dus hahaha

  5. Ha jij hebt dat dus ook. Mijn wimpers verlengen zo daning dat ze tegen mijn brilglazen komen. 🙂
    Nog een tip Matt-irial girl lipstick van Catrice. Het is hele grote liefde tussen ons!!!!

  6. Goeie tip van die Mascara. Mijn Mascara van Maybelline (van 13 euro en een klets)komt ook soms tot boven mijn oogleden hoor. Na een paar minuten geeft dat toch niet meer af? Volgende keer ga ik ook voor die van Essence.
    Handcrème gebruik ik niet. En Garnier: niet voor mij, dank u 🙂 (ik ben er allergisch aan denk ik. Heb er al BB-crème van gebruikt, zo’n pure active-ding dat puistjes helpt tegengaan en een spot corrector… elke keer krijg ik rode vlekjes).

  7. Oh, de handcreme lijkt me wel fijn! *rent bijna in pyjama de stad in*
    De mascara is absoluut een topper en zéér budgetfriendly…meer geld over om wat anders te kopen, denk ik dan ;).

    xoxo

Geef een reactie

