Binnenkort

Binnenkort wordt het,……

  • Weer vroeger donker, iets waar Carrie naar uitkijkt en neen je hoeft de witte jasjes niet te bellen, Carrie houdt van de herfst en van het donker,……..ondanks mijn vrolijke natuur,……
  • Weer zetelhangen met leuke programma’s op tv om naar te kijken, onder een dekentje
  • Weer theetijd uiteraard begleidt met een koekje
  • Weer back to school en ik moet eerlijk bekennen, hoe dichter de datum nadert hoe zenuwachter ik word,…..weer alles met argusogen volgen betreffende school van Chattheo, ik wil niet meer een copie van het afgelopen schooljaar, veel teveel stress en spanningen
  • Weer tijd om te shoppen voor de herfst en winterperiode
  • Weer mijn favoriete tijd van het jaar
  • Weer aftellen naar Kerst
  • Weer wind en regen waar ik altijd vrolijk van word
  • Weer heerlijke winterkost ipv salades
  • Weer kaarsjes aan wat zo’n gezellige sfeer in huis brengt
  • Weer je voeten in warme sokken steken
  • Weer laarzen en kousenbroeken aan πŸ™‚
  • Weer je handdoek op de verwarming laten opwarmen om je na een douche er heerlijk jezelf in te wentelen
  • Weer koud in bed, dus heel dicht bij Big kunnen kruipen zonder dat je begint te zweten heerlijk!
  • Weer genieten van niet de drang naar buiten te moeten omdat het mooi weer is,….
  • Weer meer energie voor Carrie
  • Weer donkere nagellak ( Carrie heeft een hekel aan al die overdreven kleurtjes)
19 gedachtes over “Binnenkort

  1. Eum, en ik zie zo tegenop naar die lange avonden! Regen en wind en niet buiten kunnen! Is ook nefast voor mijn lijf. En eigenlijk dit jaar geen zin in kerstgedoe. Het liefst van al zou ik er met zijn tweetjes op uit willen gaan. Maar fijn dat er toch iemand gelukkig is met de hertst. K zou zeggen, geniet ervan!

  2. Ik hou niet van – van donker naar donker – te rijden. Ik kijk er niet naar uit. 😦
    Maar dat zetelhangen en dat dekentje, heerlijk πŸ™‚
    Weer kaarsjes en ik ben een heten truffel, mijne date komt tegen mij plakken πŸ™‚

  3. Fijn voor jou dat je er naar uitkijkt, voor mij mag de zomer nog wel even duren. Hou van die momenten buiten en het gebrek aan ijsvoeten wanneer je het bed in stapt. Ik kijk wel uit naar het kopen van nieuwe winterkleding dat dan weer wel.

    Ps. Heb vertrouwen in Chattheo πŸ™‚

  4. Ik geniet van alle seizoenen. Ze mogen alleen niet te lang duren. Ik geniet van het herfst en winterseizoen om nog een andere reden. Zal wel typisch mannelijk zijn, denk ik. πŸ˜‰

  5. Hoewel zeker de herfst en in mindere mate de winter hun charmes hebben, verkies ik toch de zomer. Niet hoeven te stoken, minder kleren hoeven te dragen, vrouwen zijn (nog) mooier om naar te kijken, enz.

  6. O nee Carrie, dat meen je niet! Voor mij mag het voor eeuwig en altijd zomer blijven Γ©n tussen de 25 en de 30 graden. Met af en toe uitschieters naar boven op dagen waarop niets moet en alles mag (en dus ook op uw gat zitten met een boek en uw voeten in een emmerke koud water). De winter en de herfst zijn niks voor mij. Ik voel me daar gewoon niet lekker bij. Heb zonnestraaltjes nodig om gelukkig te zijn.

  7. Wat leuk dat je daar zo van geniet! Het is wel waar dat deze periode erg onrustig is en je vaak het gevoel hebt: ‘ik MOET iets doen want nu is het mooi weer.’ In die zin verlang ik ook wel weer naar wat rust. En ja, de kaarsjes zijn ook knus. Maar brrr, verder hoef ik de winter niet hoor. Ik verlang nu alweer naar de lente! Als het nu gewoon 2 maanden winter was, okay, maar het is bijna ZES maanden winter πŸ˜‰

Geef een reactie

