Back

En Carrie is weer terug in het land,……na een super-fantastische-zalige vakantie,………dat het internet niet werkte ( was eens niet slecht een beetje afkicken) en het hotel al behoorlijk afgeleefd was na 5 maanden open te zijn ( ik kon mijn ogen niet geloven) was alles ECHT TOPPIE!!!

  • Fantastische kamer met uitzicht op de prachtige receptie, een kamer voor ons ( met deur) en eentje voor de kids, allebei met heel veel ruimte en kasten (iets wat ook eens beperkt durft te zijn in een hotel)
  • Heel de vakantie hebben we zo goed als kidsloos doorgebracht, kinderen hadden onmiddellijk vriendjes, voor Chattheo uiteraard een vakantielief eentje uit Nederland ( zo moeder zo zoon?),……en wilde geen tijd meer doorbrengen met ons, we zagen ze enkel nog bij het ontbijt, avondeten (ook niet altijd met volle goesting) en wanneer ze weer op de kamer verwacht werden,….heel veel tijd voor mezelf en Big,………
  • Bijna 3 boeken uitgelezen,……….
  • Carrie grenzen verlegd heeft,……..zelfs op vakantie :-),…..Carrie is geen strandgirl,….ik hou niet van zand tussen mijn tenen, noch van op mijn huid,……maar heel deze vakantie heeft Carrie aan het strand doorgebracht, het was daar stukken rustiger en minder warm dan aan het zwembad,…dit alles heeft te maken met een nieuwe ontdekking, namelijk de waterschoen,……en dan heb je dat griezelige zand niet meer tussen je tenen :-),…..Carrie werd dus een ‘strandbabe‘,…….
  • Wat we nog als grensverleggend kunnen beschouwen is ons ‘hammam’ bezoekje, op aanvraag van Big, die gek is van zo’n toestanden en we gingen nog een stapje verder er werd niet alleen gescrubt en gewassen, wat Carrie het fijne gedeelte vond maar er stond ook een gezichtsmasker op het menu, dat ons veranderde in Shrek en Fiona tot grote hilariteit en een massage en met dat laatste heeft Carrie problemen, het doet pijn ipv deugd vind ik,……en dat was nu weer niet anders :-), maar hij wist me haarfijn te vertellen dat ik een slechte rug heb ( weet ik), een slechte linkerheup ( weet ik ook) en een heel slechte rechter schouder (ook dat weet ik :-)), allemaal oude sportkwetsuren,……waar uiteraard artrose zich op heeft gevormd,…….maar ik weet ook dat we er oud met gaan worden :-),………
  • Er waren weer zoals elk jaar OVERWELDIGENDE buffetten,……
  • Er zijn nog steeds mensen die geen opvoeding hebben genoten en tafels vol eten achterlaten,…..daar heb ik jaar op jaar een probleem mee,……..net zoals men lege bekers niet op de ophaalpuntjes kan afzetten of lege flesjes in de vuilbakken gooien,…..
  • Een opvallend fenomeen opgemerkt, vorig jaar lazen de vrouwen “vijftig tinten grijs“, dit jaar werd het in handen van veel mannen gespot vond Carrie, …..eindelijk gaan ze ons vrouwen begrijpen πŸ™‚ :-).
  • Carrie heeft een nieuw woord geleerd,……….‘ballentrekker‘, oordeelt u zelf πŸ™‚Β Ballentrekker
  • Ook opgemerkt een geval van kindermishandeling,………2 kids, die overduidelijk geen tweeling waren, wegens een duidelijk leeftijdsverschil en ouder waren dan 3 jaar,…..hadden allebei hetzelfde kapsel en neen ik overdrijf niet het was identiek, net zoals hun kleren en bikini,……….dat is toch om problemen vragen?
  • Big & Carrie heerlijke strandwandelingen hebben gemaakt.
  • Hoe ouder we worden hoe bruiner we worden, inclusief de mooie pigmentvlekken met dank aan de zwangerschap πŸ™‚ en ondanks het constante gesmeer met factor 50,…..
  • Carrie geen cocktailgirl is, maar een echte Martini-babe,……….Luck is an attitude!!!
  • Ik slanker ben teruggekomen dan ik vertrokken ben, het scheiden van koolhydraten-vetten werkt dus echt, al zal elke dag een uur fitnessen er ook wel voor iets tussenzitten,……..
  • We de hotelquiz gewonnen hebben en daardoor weer leuke mensen hebben leren kennen.
  • Ik een staaltje van een dagcreme voor de vette huid ontving van “lentebloem“, met een keurig briefje in prachtig handschrift,…..en waar later mijn bevindingen over verschijnen, op de welbekende blog van ondergetekende :-).
  • Ik als fashionista-mama werd vernoemd bij ons Alice, die vecht voor haar kind, wel bloem je gaf me een geweldige mama-dag cadeau!! Thanks!!
  • Carrie enorm veel blogs bij te lezen heeft,……..straks in het zetelke, met een kopje thee,……..looking forward,…

Zoals jullie lezen, was het een supervakantie,……maar toch was Carrie blij weer home sweet home te zijn,……..

22 gedachtes over “Back

  1. Welkom thuis, klinkt als een heerlijke vakantie πŸ™‚ En eh mannen met 50 tinten grijs? Echt waar? Goh ik ga mijn kopieΓ«n eens onder Jer zijn kussen leggen als hint hahaha πŸ˜€

  2. Welcome back!!
    Die waterschoen daar moogt ge eens een foto van posten, ik stel mij daar namelijk van die watersandalen bij voor maar dat zal het wel niet zijn. Ik heb namelijk ook een hekel aan zand tussen mijn tenen…

  3. Ook net terug en aan het bijlezen. Ik herken me in de strandervaring. Geen fan van en dit jaar toch als compromis enkele uren doorgebracht. En ja, de strandschoenen zijn een ideale uitvinding. Zeker als er geen zand is maar enkel maar losse stenen in alle formaten.

Geef een reactie

