The kids

Onze kids,…..2 unieke exemplaren, met duidelijk een overbelaste genenmix, maar ook schandalig verwend en verslaafd, kinderen van de millenium generatie en verslaafd aan gamen,…….Chattheo bracht van zijn papa zijn PSP-3 speler mee, aangezien hij toch fulltime hier ging verblijven vond hij het beter dat hij hier kwam te staan,…….bonuszoon ( hij woord gamer is voor hem uitgevonden), stond er als de kippen bij om te testen,…..en sindsdien is het hun favoriete bezigheid,……

Vorige week werd alles uit de kast gehaald om hen te entertainen,…..en het was echt een leuke week met 2 brave kids,….ik ga niet muggenziften 🙂 :-),…….

Zondag wilde Big een bezoekje brengen aan C-mine in Genk,…..kids al niet vol van enthousiasme, maar eens ze ter plekke waren, werd het toch een fijne uitstap,…..gevolgd door een hele leuke piknick, helemaal door Big voorbereidt,…..

Het bezoekje duurde minder lang dan verwacht en ontstond er een ruimte aan tijd,….vlug werd er even besproken wat onze opties waren en daar kwam al heel snel uit vooral langs Carrie’s kant een bezoekje aan mijn Zussie, die zoals jullie weten in het verre Limburg is gaan wonen en snel telefoontje bevestigde dat ze thuis waren en we meer dan welkom waren,..Big zocht een mooie route uit,……en weg waren we!

Het werd een gezellige middag in de tuin van mijn zussie die uit haar kasten lekkere hapjes toverde,……we hadden het best naar onze zin, maar dat was buiten onze kids gerekend, die een zaag begonnen te spannen dat ze zich verveelden en naar huis wilden om te gamen,……het werkte op het systeem van Carrie,…..want ik had heel de week leuke dingen met hen gedaan om het hen naar hun zin te maken om hen een leuke vakantie aan te bieden,……en dit was iets wat Carrie wilde,…….ik probeerde het te negeren maar er broeide iets in mijn hoofd,……..

Toen we thuis aankwamen meldde ik in de auto al dat ik nog een mededeling had,……..omdat ik hun gedrag bij mijn zussie niet kon appreciëren mochten ze GSM’s & Ipods inleveren en werd er die avond niet meer gegamed,…….de boze blikken en de lange gezichten negeerde ik,…..want Carrie was pissed off, heel de toestand escaleerde nog wanneer Chattheo niet aan tafel wilde komen,….en kwam het ‘pubergedrag’ en zijn legendarische koppigheid weer naar boven,………maar zowel Big als Carrie smoorden het in de kiem en na een afkoelingsperiode bood hij zonder meer zijn excuses aan,…….en werd het nog een fijne gezinsavond,…..en genoot ik van hun lachsalvo’s bij de film “Max”,…….

Af en toe, moet er blijkbaar aan de rem getrokken worden, zodat ze mooi binnen de lijnen blijven,…..:-),……

 

17 gedachtes over “The kids

  1. Heel goed! Jij hebt ook recht op je leuke dingen, je kunt onmogelijk de hele tijd in dienst zijn van de kids en er is niets mis mee met duidelijk aan te geven waar de grenzen liggen. Well done!

Geef een reactie

