Leuk

Toen Carrie vanmorgen haar ogen opende wist ze onmiddellijk dat dit een fijne dag ging worden,…..en ja hoor de verrassing kwam al van Big,…..die heel duidelijk liet voelen dat hij best wel zin in me had 🙂 :-).  En ondanks het vroege uur, voor de geïnteresseerde 6u ’s morgens 🙂 was het geweldig genieten,……en na een frisse douche konden we weer de wereld aan,……

Ik was me heel goed bewust van dat we vanaf vandaag uitbollen in het paradijs,….en dat er eventueel een verveling zou tussenzitten, maar ondertussen is Carrie al een professionele bezigheidstherapeute, zodat het er altijd uitziet of ik druk ben, in wezen verveel ik me,………:-), maar vandaag maakte ik er me niet druk in,……..Miami vroeg dan ook nog onverwachts 2 rapportjes wat maakte dat het snel tijd was voor mijn lunchafspraak :-),……eentje waar Carrie naar uitkeek,…..ik vind het altijd zo fijn om de mens achter de blog of achter het virtuele te ontmoeten,……en hier liet ook mijn buikgevoel me niet in de steek,…..het was geweldig leuk,…..en de man achter de schrijfster is een schatje,….en hij deed me denken aan Aiden,……….en de madam zelf,……zoveel aantrekkelijker dan op foto,……..

Maar aan al dat leuks komt nog geen einde,……want zoals de traditie het wil,….is het vandaag drink bij Brinks,……elk jaar opnieuw voor we 3 weken van onze vakantie gaan genieten en wat elk jaar opnieuwe een fijne bijeenkomst is,….

En zelfs dan is er nog geen einde in zicht,………want Big en ik vieren onze laatste kinderloze avond,….en dan is het de bedoeling dat de registers worden opengetrokken,…….en weet Big niet waar we gaan eten, hij krijgt alleen instructies en opdrachtjes ( hier wordt Carrie vrolijk van!!).

Een greep uit het lijden van Big 🙂

Je wordt fris gewassen (geschoren ben je al heb ik vanmorgen gezien J),…..op het bankje voor de vijver in ONS park,…….vlakbij de treurwilg,……om half 8.

 Je hebt dan thuis al mijn kleren en lingerie klaargelegd die ik van jou moet dragen vanavond, als lingerie gewenst is natuurlijk J.

 Je koopt ook een goed gevoel die je meebrengt naar het bankje,…….terwijl je op het bankje ongeduldig op me wacht, lees je de 30 sextips die erin vermeld worden, ik wil bij het aperitief de 5 voor jou belangrijkste horen.

 Jij zorgt ook voor het geld,……en betaalt ook na het eten, zoals het hoort 🙂 ( je bent ouderwets of je bent het niet :-))

 Dit zijn voorlopig jouw instructies,………..of toch nog eentje, bedenk ook een instructie voor mij,……

Carrie is er helemaal klaar voor,……voor de fantastische avond 🙂

 

 

 

15 gedachtes over “Leuk

  1. Belooft een stomende avond te worden ! Ik denk dat we off-topic wat opdrachten eens moeten uitwisselen want dat is hier ook een gangbare praktijk. Ik denk dat je nu enkel de braafste hebt neergeschreven. Note to self: de “goed gevoel” kopen onder het mom van “vakantielectuur voor binnen een week”. 😉 Veel plezier vanavond..

  2. Ow wat een complimenten zeg, word er bijna verlegen van. Dat positive onderbuik gevoel had ik ook, wilde je al zo lang een keer ontmoeten. Je bent een top mens carrie, mooi van binnen en buiten. Heb echt genoten van onze lunch en ja Jer is idd echt een schatje 🙂

    Ik wens je een super laatste avondje met Big toe, geniet er van meis!.

Geef een reactie

