Lastig

Carrie heeft het lastig, heel lastig, de warmte speelt daar ook nog rol in, geef ik graag toe,……het vermindert mijn energie met 40%  en ik wil van elke moment nu genieten, omdat we kidsloos zijn en als dan het allemaal niet loopt zoals in mijn hoofdje,  dan wordt Carrie wat lastig,……:-) :-),…….ik heb het niet met die temperaturen en ga daar nooit liefhebber van worden alles boven de 25° is te warm :-),…..

Dat er meer is, daar konden jullie vergif op nemen zekers 🙂 :-),……en wees maar zeker dat er meer is,  Carrie wordt ook heel erg lastig van de manier van werken hier,….

Gisterenmiddag telefoon van Soloslim,….met de vraag wat de prijs nu weer was voor de parking van huurder K,…..ik geef haar de prijs, waarop ze antwoordt, ” dat was toch een andere prijs“, waarop ik dan weer moet antwoorden ” dit is wat er vroeger werd gerekend, toen de facturen nog via firma A liepen, ik heb dan ook zo gefactureerd”, dan horen we daar heel de middag niks van,……maar dan komt ze af,…..dat er voor huurder K een andere regeling geldt (joost mag weten waarom, omdat hij een knappe jonge man is?) en dat ik een CN mag maken en 2 nieuwe facturen met de juiste prijs ( inwendig word ik dan al ambetant, omdat er met 2 maten en gewichten wordt gewerkt en en plus dat ik niet alle info doorkrijg),…….maar we blijven glimlachen,….

Dan word ik op die moment ook gevraagd of ik een vacature opnieuw wil typen en afprinten op briefpapier van de firma,……dan glimlacht Carrie inwendig, want opnieuw typen, dat gaan we niet doen natuurlijk, want ik weet dat ik die  vacature op de server kan terugvinden, maar dat hoeven we niet uit te leggen,…….ik maak hier en daar een kleine aanpassing om het visuele ook te activeren, is belangrijk voor mannen 🙂 :-), dit is iets wat ik mag afwerken, omdat Soloslim uiteraard niet zo handig is met Word,…..

Maar waar ik echt de kriebels van kreeg,……….Samantha ( collega/vriendin die ontslagen is) hield voor DC (kantoorgebouw/kantoren die worden verhuurd door Miami/Soloslim) alle betalingen en huurontvangsten mooi bij in een geweldige excelfile,……ik stelde voor om dat verder te zetten, omdat dat de efficiëntste manier zou zijn, ik ken de file en ik ken excel, krijg ik daar een raar antwoord van Soloslim ” nu ik zo met GD bezig ben, ga ik mss DC verleren en daarom wil ik graag de file doen”, een argument dat werkelijk nergens op slaagt, echt nergens en mij het gevoel gaf, ze wil het gewoon allemaal zelf doen, ook hier kan ik geen goed argument bedenken om het te rechtvaardigen,……maar het allerbeste vond ik toch toen ze me zei “ ik kom dan donderdag of vrijdag even langs, zodat jij me even kan uitleggen hoe het juist werkt”, deze uitspraak maakte Carrie echt lastig, want ze wil zich met mijn kennis verrijken,…….maar dat gaat niet pakken,………ik val nog liever dood!!!!  Ze zoeken het allemaal maar uit!!!

10 gedachtes over “Lastig

  1. Ik heb net op een andere blog het volgende geantwoord: “keep you friends close and your enemies closer”. Pas op dat je inderdaad je sterke positie niet uitverkoopt.. Kan je niet op je strepen staan en die taak van Samantha toeeigenen ?

      1. Ja meis dat kan je zeker maken, in het zakenleven moet jij voor jezelf kiezen want anderen doen dat ook. Niets geen schuldgevoel dit is gewoon zakelijk en daar is een hoop geoorloofd trust me!

  2. Als je bedoelt het laatste (het toe-eigenen) ? waarom niet ? Als ik het goed begrijp doe je een groot deel van het administratieve, financiele. Dat past daar toch onder ? Bovendien kan je dit naar Miami verkopen als zijnde het financiele bij een houden en je verantwoordelijkheid willen nemen enz. enz.. Ik zou het hem voorleggen voor dat het vrijdag is zodat je geruggesteund bent. Tenminste als je dat zelf ziet zitten..

  3. Oepsies, ons Carrie zit op haar paard, of eerder op haar laatste tandvlees denk ik! Misschien vergeten ze het gewoon om langs te komen donderdag en vrijdag ga je dan lekker met verlof! Allee, ik hoop dt het zo draait! Veel sterkte meid! x

Geef een reactie

