Koopjes

 

 

 

 

 

 

Carrie is absoluut niet vies van een beetje shoppen, welke vrouw is dat wel, uiteraard zijn er uitzonderingen,……:-), maar aan de solden periode heeft Carrie een hekel, die chaos die dan ontstaat of er net een orkaan door de winkels is geraasd, maken Carrie’s geest onrustig,……je bent autist of je bent het niet natuurlijk,….maar vrolijk word ik er niet van,…..integendeel ik krijg dan steevast de neiging om hard weg te lopen, voeg daar nog temperaturen van 30Β° aan toe en ik zet het op een gillen,………

Maar,…….natuurlijk volgt er een maar :-),……Carrie had bij het opruimen van de zomerkledij vorig jaar heel veel gerief dat versleten was, ja u leest het goed “versleten” weggegooid,….want op de een of andere bizarre reden koop ik stukken minder zomergerief dan wintergerief,…..dat het hier weinig zomer is zal daar ook wel iets met te maken hebben πŸ™‚ :-),…..en in de lente had ik me 2 broeken en 1 truitje en 1 kleedje aangekocht,…….toen de temperaturen dan toch uiteindelijk de zomerse hoogtste bereikte viel Carrie haar euro,……dat we toch wat moesten bijkopen,….u leest het hier, deze aanval van koopjes jagen was pure noodzaak,…..echt pure noodzaak :-).

Aangezien de solden al gestart waren, zelfs in de helft waren, was ik een beetje bang of ik toch nog ging scoren op gebied van kleren πŸ™‚ :-),…..in mijn hometown ligt een groot overdekt shoppingcenter :-), in bezit van airco, wat echt aangenaam is om te shoppen, want al zwetend kleren passen,……….het is een dodelijke combinatie, voor Carrie,….De chaos in de winkels viel wonder boven wonder mee,……en het was een wonder maar ik vond heel snel wat ik zocht,…..en dan ook nog eens in mijn gemiddelde medium maat :-),……want het zijn de XS en de XL die blijven hangen,…

Carrie vond,……3 tops, 2 kleedjes, 3 shorts en haar felbegeerde zomerhandtas,……en met een grote glimlach op haar gezicht stelt ze ze hier aan jullie voor :-),………

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

 

 

25 gedachtes over “Koopjes

  1. Over de kleding laat ik me niet uit. Mijn stelregel bij mijn Liefste is: ik oordeel pas als ze het aan heeft. Dat heeft me al heel wat problemen bespaard als ik mijn mening moet geven. Wat me wel opviel (en stom detail): ik denk dat we exact hetzelfde bankstel hier hebben staan. πŸ˜‰

  2. Hallo,
    Uiteindelijk dan toch een vruchtbare dag, ondanks drukte en warmte. Tja solden, niet dadelijk mijn ding, maar ach, de vrouw des huizes ziet zoiets wel zitten. Dus moeten we van tijd tot tijd een beetje water bij de wijn doen zoals ze zeggen.

  3. Erg leuk! Dat shoppen hou ik ook niet van maar tegenwoordig doe ik veel aan internetshoppen – is ideaal! En thuis staat het ook leuker dan in dat vreselijke licht van de paskamers want door dat afschuwelijke tl-licht wil ik maar 1 ding: zo snel mogelijk de winkel uit πŸ˜‰

  4. Jeeej voor de leuke koopjes!!! Die sjakosh, I like!
    Shortjes durf ik niet meer te dragen (tenzij voor te wandelen), mijn benen zijn sowieso al (te) dik. Ben jaloers op alle mensen die het wel kunnen πŸ˜‰

Geef een reactie

