Happy-ly in balans

Ondanks een stoute weegschaal, heb ze maar in de hoek gezet, voel ik me momenteel perfect in balans, de stress die het hele schooljaar Carrie in de ban hield is aan het verdwijnen, onze agenda staat bol van de leuke uitjes,…..met slaap tekort als gevol, maar dat is een detail 🙂 :-), regelmaat komt er weer vanzelf in september,…..:-)

Enkel onszelf om voor te zorgen,…….eerlijk momenteel komt er een zee van tijd vrij,……die we kunnen invullen zoals wij willen,……

Wasmachine en droger staan er werkloos bij, vaatwasser draait niet meer dagelijks, dit is luxe,…….dat ik dit weekend ten huize sex and the city zelf zal moeten kuisen is slechts een detail van een minder moment in ons huidig leven :-), de werkvrouw heb ik aan de deur gezet, wegens de allergie  die ze had voor mijn washok,…..het verzetten van stoelen, voor de vensterbanken, het mandje in toilet werd nooit uitgekuist en zo kan ik nog even doorgaan,….u begrijpt mijn frustraties,…..weggegooid geld op deze manier,………en ik wacht op een nieuwe “vaste” werkvrouw, maar dit weekend zal Carrie met emmers en dweil door het huis zwieren,…

Door de leuke uitjes, komt mijn sportschema een beetje in het gedrang, maar ook dat is een detail 🙂 :-),…….Carrie geniet met volle teugen van deze “vakantie”,……en van de liefde van Big,…….die weer ongekende hoogtes piekt,…:-),…

Dit weekend komt de zoon van Big en Chattheo op zondag voor het verjaardagsfeestje van mijn moeder,……en vanaf maandag is het weer vakantie :-),…..we gaan al eens nadenken over hoe leuk we die week kunnen maken,……zeker en vast al een saunabeurt inlassen,…….cinemake,……..zomerbarreke als het weer het toelaat,……..

Laat het allemaal maar komen, Carrie is er klaar voor,…..

 

 

6 gedachtes over “Happy-ly in balans

  1. Ik ga hetzelfde zeggen als Kriss….De Zomerbar….Heerlijk :-)…..zalig vakantie(ik moet het nog even hebben van enkel in het weekend) en zomers weer….
    Geniet !!!

Geef een reactie

