Festival chick

Carrie is geen festival chick,………en dat is dit weekend nog maar eens bewezen πŸ™‚ :-). Β Uit liefde voor Big had ik ingestemd om de laatste dag van Werchter mee te pikken,….Depeche Mode stond die dag namelijk op het programma,…….muziek die we beide geweldig vinden en waar Big een grote fan van is.

Big wilde de sfeer van Werchter opsnuiven en vertrokken we rond de middag al richting de weide,…..Carrie vond het best aangezien ze zon hadden voorspeld,……en die zon die scheen,….want wat was het warm,…..

Carrie die wel al eens Werchter classic had meegenomen,……was nog nooit op Werchter het festival geweest,……het is iets wat mij totaal niet aanspreekt,…….om zo tussen allerlei mensen te gaan staan, voor muziek die me eigenlijk niet kan boeien :-), want zoals jullie weten is Studio Brussel muziek not Carrie’s cup of tea,…….reken het maar bij mij kronkels,…..:-),……voor mij is dat ook geen vorm van fun op een weide hangen, liggen or whatever,……..maar in de naam van de liefde doe je veel :-),……

Eens aangekomen file richting parking uiteraard,…..daar werd ons 15euro gevraagd,……..15euro om te parkeren in een wei,….als het had geregend had ik tot mijn knieΓ«n in de modder gestaan,…..afzetten is het,……..wat zeg ik, het is er op alle gebied volledig over. Β En dan kon het “stappen” beginnen,…….reken maar 30min stappen, tussen de stroom mensen die toekomen,…..allegaartje van mensen en om al de outfits te bekijken had je ogen te kort :-),……de fashionpolice had er zijn werk gehad,……:-) :-).

Komen we aan de ingang, word je daar overstelpt door een schreeuwende rockband, als Carrie zo schreeuwt hoor je ook niet dat ze enorm vals zingt,……”A day to remember”,…….so not :-), letterlijk en figuurlijk vluchtten we weg van “the main stage”,…..dan maar pintjes drinken of in Carrie haar geval water, want Big spotte een jeugdvriend en ondanks het feit dat hij Bob ging zijn, zag ik onmiddellijk dat de pintje vlot naar binnen vloeide,…..in de brandende zon,…..

We hadden afgesproken om half zes met wat Depeche Mode’s fans,…….om zeker te zijn van een plaats aan het podium, ja jullie lezen het goed,…..Carrie stond om 18u al klaar voor een optreden dat pas om 21u15 zou starten,…..ik verdien een medaille πŸ™‚ :-). Β En zolang rechtstaan tot daar aan toe ( om 23u voelde ik mijn rug niet meer, of juist wel :-)),…..maar dat je zo tussen mensen wordt gepropt,……daar heeft Carrie meer moeite mee,……gelukkig was 13 sec to Mars, voor Carrie totaal onbekend :-), uiteraard,…..geweldig goed en wat een sexy zanger,……..ja, Carrie ging total loss, want zo is ze dan wel hΓ©,…..we smijten ons, altijd,…..:-).

En omdat we zo vroeg waren, hadden we geweldige plekken, ik Depeche Mode nog nooit van ZO dichtbij bekeken,……dat was echt een geweldig moment,……die muziek, die show en dan zo dichtbij,…….ik vergat zelfs de muffe geur van zweet,….die over heel het festival hing,…:-) en sprong duchtig mee, wat mijn geur ook niet meer rozengeur en manenschijn maakte :-),…..

Voor de Editors pasten we,…..aangezien we vandaag allebei op kantoor werden verwacht,….en ik kan het met geen woorden beschrijven hoe blij we allebei waren dat we de auto weer hadden bereikt,…..moe, voldaan,…..en zo blij dat de volgende stap, douche en bed waren,……

Maar als je Carrie wil straffen,…..dan moet je echt 4 dagen Werchter inplannen,…….:-) :-),…..;ik word nooit een festival chick πŸ™‚ :-), maar uit liefde doe je toch veel,…..dat is echt een nieuw gegeven in mijn leven πŸ™‚ πŸ™‚

 

 

23 gedachtes over “Festival chick

  1. Ik heb goede herinneringen aan een dag Pinkpop. Dat vond ik meer dan voldoende voor de rest van mijn leven. Het moge duidelijk zijn: Ik vind je een dapper mens/

  2. 4 dagen RW is super, maar als 40’er heb ik wel nood aan comfort (lees: ne fatsoenlijke douche). Voorts is zo een festival 4 dagen de vetzak uithangen, vetzakkerij eten, maar ook weinig of niet slapen. En op onze leeftijd is dat kapotmakerij natuurlijk. Twee dagen heb ik dan nodig om te recupereren.

      1. Er bestaat ook zoiets als de festi-hutjes, inclusief jacuzzi. Als ik nog eens ga naar RW, dan ga ik voor zo een arrangement (ik word ook al een dagje ouder) πŸ˜‰

  3. Haha, en ik heb hier net gezegd om volgend jaar (ook voor het eerst) een dag Werchter te gaan doen. Had ook graag Depeche Mode gezien.

  4. ik zie mijne M heel graag, maar dit doe ik niet voor hem. Als hij me dat ooit aandoet dan zit er een scheiding in. πŸ™‚ Nu ja hij weet ook wel dat hij dit met mij nooit moet doen, want dat ik door mijn MS dan waarschijnlijk in het ziekenhuis eindig of zo. Maar chapeau Carrie. Zelf als ik niks mankeerde zou dit voor mij een regelrechte beschrijving van de hel zijn.

  5. Mijn dochter zou uit haar sloffen schieten…het is 30!!!sec to mars….LOL Mijn dochter is een supergrote fan….ze stond daar trouwens ook zo vroeg tussen op haar eerste Werchter en al ging ze voor 30sec/Bastille en Editors…ze vond Depeche Mode heel goed….doet wel wat als je 16jarige dochter dat sms’t πŸ™‚

    1. Oh my god,……whoehahahahahaha, zelfs dat kan in niet onthouden πŸ™‚ :-),…….maar ze waren goed,…..ik beken,…….en het was schattig om tussen de 16-17 jarigen te staan, te bedenken dat mijn zoon er over 3 jaar ook gaat staan πŸ™‚ πŸ™‚

      1. πŸ™‚ ben ook al eens “verplicht” mee gaan zien naar 30 sec in de Lotto Arena(waar ze nu trouwens terugkomen in november) en viel wel mee ja :-). Toch gans de dag aan mijn Werchtergangertje gedacht en binnen 3 jaar zullen het mijn beide dochters zijn die er staan waarschijnlijk….#growingup of is het #growingold :-s

  6. 4 dagen zou een echte hel zijn voor mij. Mijn maximum als tiener was 2 dagen en dan ging ik ’s nachts nog thuis in mijn eigen bed slapen :p Ik ben blij dat die tijd gepasseerd is, zo lang rechtstaan kan ik echt niet meer. Hoor mij eens zagen, precies een oud wijf!!!! Terwijl ik nog wel een keer op de Wei wil staan… for the sake of old times πŸ™‚

  7. Oeh, het zou ook helemaal niks voor mij zijn. Die trip van de parking naar het terrein alleen al en mijn vat is waarschijnlijk dan al af. Laat al staan dan nog eens een paar uur rechtstaan. Dan zal het zeker al ‘strompelen’ zijn, de weg naar de parking terug. TW is sowieso mijn genre ook niet van muziek, rock zegt me niks. =)

  8. Werchter is te max. Alle festivals trouwens. Ik ga op 20 juli naar daar voor te kijken naar Roger Waters (Pink Floyd). Naar Pukkelpop ga ik ook een dag. Dit weekend zit er ook ergens een klein festivalletje te wachten. 2 jaar geleden nog met 2 chicks een joint liggen roken, kwas zo high als een kameel zonder bulten.
    Ik was zo graag geweest voor de Editors, maar helaas uitverkocht.

  9. 30.seconds to mars onbekend….. Hoe is het mogelijk!? Geniale muziek waar ik echt heel erg graag naar luister. Lijkt me een geweldige ervaring RW, vraag me niet waarom ik er nog nooit geweest ben….. Nu iK je ververhaal lees vraag ik het me ook weer af πŸ˜‰

Geef een reactie

