Puur Geluk

Ja, u leest het goed, het gaat hier over geluk,……..”puur” geluk,……en voor degene die nu denken dat Carrie overdrijft, iets waar ze zich al eens waagt, maar neen, het was een avondje van zaligheid,……

Eerst richting yoga en ondanks de intensieve inspanning voelt het altijd zalig aan,…..en omdat ik niet het uiterste van mijn lichaam had geëist iets wat ik anders wel doe, voelde ik me niet zo uitgeput, was diep gegaan maar niet over mijn lichamelijke grens,……mentaal was het een oppepper en dat kon ik na een intensief dagje paradijs, waar het heel hectisch verliep en waar ik weer een aantal probleemoplossende oplossingen uit mijn hoed mocht toveren, iets wat Carrie op het lijf geschreven is, maar om dit dag in dag uit te doen, daar vraagt mijn ander leven teveel voor,…….ik moet eerlijk toegeven dat het te intensief zou zijn en gewoon niet mogelijk praktisch gezien,…….maar dat is een heel ander verhaal,….:-).

Toen ten huize Sex And The City arriveerde, was Big de laatste hand aan het leggen aan ons avondmaal,……Carrie nam de tijd om haar gerief op te ruimen en het wasmachien te laten draaien,…….en om mijn kleren van me af te gooien aangezien ik het nog steeds niet was afgekoeld van 90min in een ruimte van 40° :-), ook omdat het gewoon kan, geen Chattheo die me dan een beetje gegeneert aankijkt, terwijl hij  een aantal jaar nog heel enthousiast en vol bewondering riep, “mooi mama” als ik in mijn lingerie rondliep, Big daarentegen liet duidelijk merken dat hij het “zicht” best aangenaam vond,……wat later op de avond uitgebreider aan bod kwam :-).  Maar eerst was er een overheerlijke vegetarische pasta, ja Carrie ging vegetarisch een receptje van de Weight Watchers wat ik warm kan aanbevelen,…..heel lekker en fijn voor de lijn :-),…….

Na het eten kreeg ik een lekker glas wijn toegeschoven en werd de tijd genomen om elkaar uitgebreid te verwennen,……Big kwam verrassend uit de hoek,……want heel het spel was onder zijn leiding,……en als Big in form is, worden er historische hoogtepunten bereikt,……..met of zonder hulpstukken,……..:-).

Als we dan heerlijk aan het nagenieten waren,……gaf mijn GSM het berichtentoontje,…….wat echt ongewoon is op dat tijdstip van de avond,…..en dat smsje was echt de kers op de taart,…..Chattheo stuurde me op eigen initiatief een smsje met de boodschap “ dag mama, het is hier supergoed op kamp x“.

Ik ben in slaap gevallen met een big smile op mijn gezicht,………wat een avond,……..een avond van “puur geluk”!!!!!!!!

13 gedachtes over “Puur Geluk

  1. Puur geluk zijn idd, leuke aan elkaar geschakelde dingen. Meer moet het niet zijn, om je intens gelukkig te voelen. Hopelijk kan je het gevoel een beetje vasthouden! En er nog lang van nagenieten!

  2. tranen in mijn ogen alleen al van dit te lezen. zo mooi, zo liefdevol, zo … en weet je, in de toekomst ga ik dit ook allemaal nog mogen beleven. eerst orde op zaken stellen en de nodige beslissingen nemen en dan ga ik er voor!!!

  3. Heerlijk toch!
    Geluk zit hem inderdaad in kleine details die op de juiste moment mooi samenvallen!
    En dan moet je gewoon genieten van dat moment :o)

Geef een reactie

