Vakantie

Vandaag start voor Carrie de vakantie,……..Chattheo is vertrokken op sportkamp en zal daar eind van de week worden opgehaald door zijn papa om de rest van de maand juli door te brengen.

Voor Carrie een maand van geen verantwoordelijkheden, geen school, geen voetbal, geen tijdsdruk, enkel zorgen voor mezelf, enkel tijd voor mezelf en leven op mijn ritme,….

Deze week staan er alvast een aantal leuke uitjes op de agenda, met zondag als hoogtepunt Werchter ( do I really have to go :-)),…er kan weer een uurtje extra sport worden ingelast of een uurtje langer werken, want dat is het grote nadeel, traditioneel is juli in het paradijs een drukke maand, buiten de stocktelling is Miami er elk jaar van overtuigd dat wij niet terugkomen na de jaarlijkse sluiting 🙂 :-), wat voor Carrie van toepassing zal zijn wanneer de “euromillions” worden gewonnen, het idee alleen al dat ik niet zou moeten terugkeren naar het Paradijs geeft me een gevoel van voldoenig,…..:-)

Maar deze maand geen stress voor Carrie, maar leven op het ritme dat het leven wordt aangeboden en niet leven op de klok,…..

Dit wordt Carrie haar vakantiemaand,…..en uiteraard ga ik Chattheo missen, ik ken mezelf 🙂 :-),….maar ik voel het die wordt een fantastische maand, zeker als het weer nog een beetje mee wil,……een maand waar Carrie en Big weer even een moment voor zichzelf hebben,…….je gaat Carrie niet horen klagen,…..want de batterijen die zijn beetje leeg,…..en 2013 is al een jaar geweest van te snel, te veel en te weinig pauzeknop,……..

9 gedachtes over “Vakantie

  1. Veel plezier. Ik mag nog een week werken (ik vrees dat het een stressvolle week wordt) voor ik twee weken de batterijen kan proberen op te laden. Ik kijk echt uit naar het beste moment van de vakantie, dat is net nadat de laatste werkdag erop zit.

  2. Een maand is lang! Je batterijtjes zullen wel voldoende reserve opgeslagen krijgen!
    Ik wil ook wel in jouw plaats naar Werchter, er zijn een paar bands die ik wel eens live aan het werk wil zien. Maar ja de drukte en het rechtstaan en waarschijnlijk de brandende zon, welk gevoel overwint er… hmm… 🙂 Toch wens ik je heel veel plezier!!

  3. Geniet er van my lady! Je hebt het absoluut verdiend! En Werchter, hier meldt zich nummer 2 die maar wat graag in jouw plaats zou gaan, heerlijk genieten van goede muziek in het zonnetje 😀

    1. Hahahahahahaha, ik heb vandaag vernomen dat het mooi weer wordt, dus ik ga als een echte festival chick, in jeansshort en tanktop, zonnebril en veel zonnecreme,…..en Big heeft blijkbaar al meer dan voldoende drankbonnen gekocht 🙂

Geef een reactie

