Afscheid

Soms moet je loslaten, soms moet je afscheid nemen,……..van dromen, van verwachtingen, wensen, mensen,……..

Carrie heeft afscheid genomen van,……….de droom dat ik ooit meter ga worden, mijn zus heeft dit weekend officieel aangekondigd dat er geen kindjes meer komen, ย het lukt niet vanzelf en ze vindt zich ondertussen te oud, ze had zelfs het lef om te melden dat Carrie ย over 10 jaar ook een oude meter zou zijn :-),…….ik begrijp haar echt en langs de andere kant er gaat hier een geweldige moeder volledig verloren,….via hier doe ik een open sollicitatie :-), wie een meter zoekt, je kan me krijgen :-).

Carrie heeft de verwachting losgelaten dat ze kan rekenen op de steun van haar ex,……..en gaat de opvoeding van Chattheo op haar nemen,……de nieuwe school is geregeld,…….we zijn gisteren van de psychologe doorverwezen naar de kinderpsychiater, ook ondertussen geregeld,…….Carrie heeft “eindelijk” hulp gevonden, bevestiging gekregen dat ASO te hoog gegrepen is voor Chattheo en dat hij hulp nodig heeft om het “emotionele” te kanaliseren,……

Carrie heeft de wens van een gemakkelijk, probleem-en zorgenloos leven opgegeven,…….altijd zal er een hindernis zijn om te nemen een keuze te maken, iets om los te laten, iets om afscheid van te nemen,……maar Carrie kan het aan,….samen met Big, haar rots in de branding,……

“Wanneer een deur sluit, gaat de volgende open”

loslaten

17 gedachtes over “Afscheid

  1. Ho.. wie weet he. Ik ben twee keer meter. Een keer van mijn neefje (zoon van mijn tante) en een keer van het kindje van een goede vriendin. Hoeft dus niet perse van de kids van je zus te zijn ๐Ÿ™‚

  2. Vind ik heel moedig Carrie! vee sterkte met alles. Enne, misschien een magere troost, maar ik mag ook geen meter zijn, van mijn kleinkinderen in spe! Dus dat is ook even slikken geweest; Ik ben ook nog geen enkele keer meter, maar er zijn ergere dingen in het leven zeker. Liefs

  3. Absoluut ! Carrie kan het aan. Doe die ene deur dicht, en de volgende open.
    Niet helemaal gepast, maar omdat het รฉรฉn van mijn lievelingsliedjes is.
    Ooit een persoonlijke houvast in moeilijkere momenten.

  4. Ik zie het eigenlijk ook niet gebeuren dat ik ooit meter word. En ja, ik vind dat ergens wel jammer. Dus ik begrijp je wel.

    En later ga je zien dat dit was wat je moest doen voor Chattheo. En je gaat zien wat voor een prachtige mens hij is geworden. Je gaat trots zijn en het helemaal niet meer erg vinden wat je voor hem hebt moeten overhebben. Dus wees nu alvast maar trots op jezelf.

  5. ik bedoelde dat positief he! Onze dokter zei me dat een tijd geleden, en dat is ook wel zo. Als alles perfect gaat, als je je nergens zorgen om hoeft te maken, dan leef je je leven zonder stil te staan bij het hoe, bij het wat. Dat het niet makkelijk is.. ja, dat hoor je me niet zeggen. Maar alles heeft z’n doel en zin. Let maar op. ‘ t lukt je wel!

    1. Oh maar dat weet ik dat het me lukt,….laten we zeggen, dat ik al een aantal hindernissen heb overwonnen,….dit is eigenlijk nog een kleintje en toch een zware, omdat dit mij niet alleen persoonlijk aanbelangt, ik draag de verantwoordelijkheid naar Chattheo toe, ik maak keuzes voor hem waarvan ik denk dat ze goed zijn, of ze dat werkelijk zijn, laat ik in het midden :-), never a dull moment ten huize Sex And The City ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  6. Pogin 6 om hier te reageren.
    Ikzelf ben meter van de tweeling van mijn beste vriendin. Ik zie de kinderen nooit, want ze wonen in Spanje. En ik heb er ook niet echt een band mee. Zo kan meterschap dus ook zijn.
    Wijzelf hebben zelf lang getwijfeld of we aan heel dat gedoe wel zouden meedoen met ons eventueel toekomstig kind. In onze families wordt daar niet zoveel belang aan gehecht en ook wij begrijpen de hele commotie niet. Uiteindelijk zullen we gaan voor een peter/peter combinatie denk ik.

  7. Ik snap niets van het belang van meterschap, waarschijnlijk omdat ik zelf geen zicht heb om ooit meter te worden en dat dat tegenwoordig vooral wil zeggen dat je centjes moet geven en verder niets. Teamo is peter van zijn halfzusje maar ziet haar heel weinig. Maar zoals hierboven al gezegd, wanhoop niet, je kan ook meter worden van andere kinderen he. Wel erg voor je zus… ๐Ÿ˜ฆ
    ’t Is een mooi postje Carrie, loslaten is niet makkelijk maar jij bent sterk en gaat dat goed doen!

  8. Die poster van loesje is een hele mooie en ook een hele belangrijke voor mij. Knap dat je het los gaat (proberen) te laten, dat je er zo over denkt is al een eerste stap. En ja misschien zullen er nog terugslagen zijn….. dan kan je altijd weer de keuze maken opnieuw te beginnen. Sterkte Kanjer!

  9. Toen mijn zus zwanger was van haar derde, had ik een kronkel in mijn hoofd dat ik als haar oudste zus “recht” had om meter te zijn, zeker omdat mijn jongere zus haar getuige was op haar trouw. Ik ben nu meter van haar jongste. En rara, ik kom niets overeen met dat kind terwijl ik een hรฉรฉl goeie band heb met de oudste en ook met de 2de is de band stukken beter. Bij de jongste lijkt het precies of ik enkel goed genoeg ben om financieel te sponseren, dan kan ze wel vriendelijk zijn :-).

Geef een reactie

