Tag: I Love Summer!

yoga strandfoto
I LOVE SUMMER

Deze Tag kwam ik tegen bij Lifestyle snapshot en omdat vandaag de zomer begint ( loop nu niet naar buiten zonder je paraplu en neem voor veiligheid toch maar een vestje mee) dacht Carrie, dit is nog wel leuk,…..:-), ondanks het feit dat ze het geweldig vindt dat de temperaturen weer gereduceerd zijn tot aangename :-),…..en tropische temperaturen die vindt Carrie enkel leuk op vakantie,…ik heb nooit beweerd normaal te zijn 🙂 :-).  Maar door het hectische laatste half jaar begint de drang naar de stranstoel toch te stijgen,….en wordt ten huize Sex And The City zwaar afgeteld,….naar de enige 10 dagen “ECHTE” zomer,……en via deze Tag  komt u ook nog eens wat te weten van Carrie 🙂

  1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?  In de zomer gaat Carrie voor kleur,…..het liefst  fuchsia of oranje en uiteraard blijft zwart de topper en donkerpaars, noem het saai, noem het traditioneel, maar Carrie blijft dat het mooist vinden zeker op vingernagels en wat ik zeker niet gebruik zijn “pastelkleuren” dat is alleen mooi bij andere vrouwen, nooit bij Carrie :-).
  2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer?  Of blijf je lekker thuis?  Carrie gaat met haar “boys” weer richting Turkije, Antalya heb ik ontdekt bij de betaling :-), maar ook deze zomer staat er New York op de planning,…….alleen met Big,……looking forward!!
  3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen? In mijn vrije tijd, short, slippers en tanktop of een tuniekje met bikini als men durft te overdrijven en tropische temperaturen geven tijdens de werkweek dan wordt het een jurkje, want in het Paradijs wordt het mega-warm, door gebrek aan airco,……afgelopen dinsdag 33° :-(.
  4. Wat is jouw ultieme zomerhit?  Met stip op nummer 1 Swavemente Besa me,…..is beetje “ons” nummer en zo leuk om samen op te dansen,……
  5. Welke sandaaltjes ga jij deze zomer verslijten? Mijn nude sleehakken, passen overal onder en zijn al van vorig jaar,…….deze zomer gaan ze nog dienen en volgend jaar ga ik op zoek naar een gelijkaardig paar 🙂
  6. Wat is jouw favoriete zomergeur?  Happy van Clinique hier ook weer een golden oldie, damn Carrie wordt echt oud 🙂 :-).
  7. Wat draag jij als je gaat zwemmen?  Een badpak, bikini, tankini?  Een bikini,……badpak vindt Carrie lelijk en een tankini is willen maar niet kunnen,…….en zolang het lichaam het min of meer toelaat 🙂 :-).
  8. Welke lipsticks schreeuwen zomer?   Hier ook weer de mega mooie kleur fuchsia die mijn gezicht oplicht.
  9. Wat is je favoriete zomerdrankje?  Old time favorite, witte martini,……:-)
  10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?  Jeansshortje, tanktop, slippers, bikini en zonnecreme 🙂 :-),…
8 gedachtes over “Tag: I Love Summer!

  1. Ik heb al twee jaar op een rij niet echt zomerkleren gekocht, omdat we niet echt naar een zonnig land op reis gaan. En hier, eum, nog geen zomer gezien. Maar een bikini durf ik nu toch niet meer aan, ik moet dringend een nieuw badpak kopen, want in mijn geval vind ik een badpak toch beter!

Geef een reactie

