Achter gesloten deuren

Het wordt geen blogje van hoog niveau voor degene die dat willen lezen, dan hebt u nu nog de kans om weg te klikken :-),……het is eerder in de stijl van “wijftv of Vitaya”,……degene die deze vrouwenzenders kent weet welke pulp er wordt getoond, maar ja, wij vrouwen hebben soms deze “pulp”Β nodig, mannen hebben een lege schuif ter beschikking wanneer ze een keertje niet willen denken, wij vrouwen bezitten dat niet wat maakt dat wij constant denken, hoe vermoeiend klinkt dat hΓ©, wel dat is het ook, vandaar dat ze de vrouwenzenders op de markt hebben gebracht,…..

Carrie is samen met Chattheo gek van het programma “achter gesloten deuren”Β tot grote ergernis van Big, dat hij zijn lege schuif maar opentrekt dan πŸ™‚ :-), er wordt gezegd dat het gebasseerd is op waar gebeurde verhalen, maar volgens mij is het gewoon verzonnen, want wat er getoond wordt, gaat soms verder dan gelijk welke verbeelding,…..ik laat u even meegenieten van enkele leuke verhaaltjes,…….

  • Een jong koppel, op het eerste zicht gelukkig,…….zij net zwanger van “hun” eerste kindje. Β De man door het dolle heen omdat hij papa wordt,……..maar,…….natuurlijk is er meer. Β De vrouw is niet bepaald trouw geweest en er bestaat een mogelijkheid dat het kindje van haar minnaar is, wat op zich wel meer voorkomt denk ik, maar hier is het een tikkeltje anders, omdat de minnaar van Surinaamse afkomst is, de vrouw houdt 9 maand haar mond en wacht vol spanning en dat mag je hier letterlijk nemen πŸ™‚ de geboorte van het kind af,…..En ja hoor, haar ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid, het kind heeft een donkere huid, onnodig te melden dat de man van het koppel haar aan de deur zet als hij ziet hoe bedot hij is geweest,………
  • Het volgende verhaaltje speelt zich af in een dokterspraktijk,……van een dokter die eigenlijk geen dokter is,…..neen, er is niks mis met uw ogen, u leest het goed,……10 jaar baadt hij een praktijk uit zonder geldig diploma, tot er een kindje sterft door een foutieve behandeling en dat hij zijn “geheim” niet langer kan verbergen en wordt zijn gezin meegesleurd in een lawine van leugens en verdwijnt hij achter de tralies,…….terecht uiteraard.
  • Een vrouw bevalt van een zoontje, en zinkt weg in een postnatale depressie, ze glijdt steeds verder en verder af, tot het voor zichzelf niet meer kan en verdwijnt,…….haar familie denkt dat ze in zee is gelopen en op die manier zelfmoord heeft gepleegd, in werkelijkheid is ze op het vliegtuig naar Spanje vertrokken,…….na 2 jaar krijgt ze wroeging en keert ze terug,…….maar wordt nog steeds als vermist opgegeven,……wanneer ze aanbelt bij haar beste vriendin, schrikt die enorm, er staat iemand waarvan je denkt dat ze dood is plots weer voor je deur,…..hoe zou je zelf reageren?? Β Iedereen waant haar dood,……wanneer ze merkt dat haar man een relatie heeft aangeknoopt met haar zusje en zij voor haar zoon zorgt, slagen de stoppen bijna door,……en wil ze weer ontsnappen, maar ze wordt tegengehouden door haar moeder, die haar weer in contact brengt met haar man en zoontje,……en ze een grote familie gaan vormen πŸ™‚ πŸ™‚

Ik had jullie gewaarschuwd dat dit geen hoog niveau zou halen dit blogje,……maar voor Carrie is het verstand op nul en kijken, ook al is het omdat Chattheo meekijkt en het een beetje ons ding is,…..daar geniet Carrie Β nog het meest van!!!

 

24 gedachtes over “Achter gesloten deuren

  1. Heb er ooit eentje gezien van een dokter die niet tegen zijn vrouw had gezegd dat ze kanker had. En je denkt dat het vergezocht is maar het zijn waargebeurde zaken van over de hele wereld las ik dus ik vind het eigenlijk niet helemaal vergezocht. Dat van dokters zonder diploma komt jammer genoeg veel voor…. zelf in ziekenhuizen en daar kan ik getuigen van zijn.

  2. Ik heb ooit eens gelezen dat het verhalen zijn van over heel de wereld, dus zo onwaarschijnlijk lijkt het me dan niet. Er gebeuren overal gekke dingen he. Ik heb er een aantal van gezien, maar vind de acteurs zo slecht. πŸ™‚
    En dat van die dokters zonder diploma dat komt jammer genoeg voor, zelfs in ziekenhuizen heb ik moet vaststellen.

    1. Dokters zonder diploma, maar hoe is dat mogelijk Alice, je moet toch een riziv nummer hebben om briefjes voor de mutualtiteit voor te schrijven en om geneesmiddelen voor te schrijven,………hoe kan je die administratie omzeilen, dat was het eerste wat ik me afvroeg toen ik die aflevering zag. Die jij hebt gezien heb ik ook gezien, ik vond die zo aandoenlijk die aflevering,……..

  3. Blijkbaar heb ik toch geen “mannen hebben een lege schuif ter beschikking wanneer ze een keertje niet willen denken” want ik bekeek dat programma al een keer of twee. Maar het lijkt inderdaad alsof wat daar in gebracht wordt de realiteit overstijgt. Allee, alvast de mijne πŸ™‚

  4. mooi en medogenloos, maar dan zogezegd in ’t echt πŸ˜‰
    wat heeft een vrouw ’s avonds nog nodig πŸ™‚
    mijne wederhelft rolt ook eens met zijn ogen als ik daar naar kijk maar ik laat hem maar doen…

  5. Ik kijk er ook soms naar. Drama, en slechte televisie, maar I love it. Mij is de volgende aflevering het meest bijgebleven.
    Een meisje heeft een vriend en wil gaan samenwonen, trouwen en kinderen krijgen. Maar dit kan niet zomaar. Ze heeft een groot geheim. Ze is ooit verkracht door haar vader, die nu gestorven is. Ze was zwanger en kreeg een kind. Dat kind is eigenlijk haar zusje. Zij gingen naar et buitenland om te bevallen, de moeder deed alsof zij een baby had. Dan wordt dat aan de moeder verteld, dat vader eigenlijk de vader is. Dan aan het zusje. Dat zus de moeder is, maar vader toch de vader. En uiteindelijk one happy family.
    Ik begreep het niet, al dat gedoe. Het ging mijn petje te boven.

  6. Ik hou van dat programma πŸ™‚ En daarna komt dan iets van overspel. Ook al zoiets leuks. In het begin wist ik niet dat het met acteurs was, maar ik dacht elke keer: “dit kan toch niet !”

    Ik herinner mij nog een vrouw die eigenlijk vroeger een man was en dat niet durfde zeggen etc etc.

    Of dat meisje dat zei dat ze ongeneeslijk ziek was en zogezegd dan naar het ziekenhuis ging maar dat was helemaal niet waar… Man man man.

  7. Afschuwelijk programma waar ik ook naar keek… Meer nog: ik nam het op, en dan bekeek ik het aan snelheid x 2 zelfs dan was het nog perfect te volgen en verspilde ik er toch niet tΓ© veel tijd mee. Ongelooflijke verhalen idd!

Geef een reactie

