Wetenschappelijk bewezen

Het is dan “eindelijk”  wetenschappelijk bewezen 🙂

“HET LEVEN BEGINT ECHT OP JE 40”

  1. Onze hersenen zijn in “topvorm”
  2. Liefdesbanden worden duurzamer
  3. Mentale stabiliteit op hoogtepunt

Carrie nadert met rassenschreden de magische leeftijd van “40” en van dit onderzoek word ik dus echt gelukkig :-), want zoals jullie weten heeft Carrie het moeilijk met ouder worden, vooral met het spiegelbeeld dat de tekenen van ouder worden niet verbergt, integendeel ze het liefst benadrukt en het klopt niet met het beeld in mijn hoofd, want daar blijf ik voor eeuwig 35 denk ik :-), toen voelde ik me top en waren rimpels, noch cellulite zichtbaar,…….

Maar ik moet Mister Bainbridge gelijk geven,…..het leven wordt enkel beter en beter,….en de 3 topics die hij aanhaalt zijn absoluut waar in Carrie haar ogen, ook al lukt de kleine letterkes lezen steeds minder goed :-),……ik voel me mentaal heel sterk, of mijn hersenen in topvorm zijn dat laat ik in het midden,…….de liefdesbanden worden inderdaad duurzamer en ik denk dat ik een van de gelukkigste periodes uit mijn leven beleef, momenteel ben ik zo gelukkig dat het me  wat bang maakt dat er me iets ergs gaat overkomen,…….om dan de volgende moment alles weer te relativeren dat er me genoeg ergs is overkomen 🙂 :-),………mijn midlifecrisis  kreeg ik al op mijn 30ste, geen cabrio’s, noch plastische chirurgie voor Carrie, been there done it!

Misschien wordt het dan eens tijd dat ik me erover zet, de kraaienpootjes vergeet en me verheug op wat nog gaat komen,…….want het wordt enkel beter,………:-).  Het is tenslotte wetenschappelijk bewezen, life starts at 40!!!!!!!!!

21 gedachtes over “Wetenschappelijk bewezen

  1. Ook ik word 40 binnenkort, en ondanks wat tegenslagen op liefdesvlak voel ik me zeker niet slecht bij de opstap op tram 4. In tegendeel zelfs, ik heb het gevoel meer dan vroeger te weten wat ik wil en daar ook naar te kunnen streven. Go for it, 40’s!!

  2. Uit ondervinding moet ik dit beamen. Life gets better… tot je dan tram 5 in de verte ziet aankomen. Volgens mijn zoon ben je – als je een veertiger bent -een “halverwegen” zoals hij onlangs iemand schatte toen ik hem ernaar vroeg. Zegt genoeg.

  3. Mijn 40 ste was een keerpunt in mijn leven, alsof ik tot de jaren van verstand was gekomen. Mijn 50 ste wou ik niet vieren, omdat er niets te vieren viel, ik was ziek geworden en voelde me fysiek al 80 jaar, niets om te vieren dus!

  4. ik ben intussen tram 5 al een tijdje gepasseerd, en ik kan je verzekeren dat het vanaf dan toch écht wel bergaf gaat…
    Maar jezelf goed verzorgen helpt ook om je mentaal gezond te houden… 😉
    Wanneer is die heuglijke dag, Carrie?

  5. ‘k Ben nu al meer dan een jaar een blije veertiger! Ben er objectief niet schoner op geworden de laatste 20 jaar, maar voel me wel veel knapper. Zowel fysiek als mentaal.

Geef een reactie

